Nei nå får denne kjerring finne senga.

Reklame | Gina Tricot.

 

 

 

 

 

Ja nå skal jeg ta med meg en fin bok og gå til sengs, får håpe det ikke blir for varmt å krype under dyna men jeg prøver uansett må jo få seg litt søvn også men først skal jeg lese litt.

 

Tror jeg tar bare ett laken over meg i natt jeg, for natt til i går så ble det for varmt med dyne. Blir veldig trøtt i denne varmen men det får en bare overleve det er ikke noe annet alternativ, nei nå får jeg karre meg inn på soverommet får se hvor mye en får lest før øynene glir igjen men skal iallefall prøve og få med meg noen sider i kveld også.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Har tatt med meg noe som passer til arbeidsklær eller skole start for ungdommen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot

2 kommentarer
      1. God morgen til deg også håper du får en kjempe fin lørdag, ja det er mye fint tusen takk for at du klikket inn jeg har klikket inn på ditt også det var veldig fint.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg