Nei nå er det vel på tide å si god natt.

 

 

 

Da er det den tiden på døgnet at jeg ønsker nå å si god natt til dere alle, jeg gleder meg ikke til å gå til sengs for jeg har veldig vondt i hofta og de fleste store leddene i kroppen. Jeg får ta noe smertelindrende og vente den halvtimen det tar til de virker tannverken er svakere enn ledd smertene, og da får jeg sove godt for de virker jo en stund og sovner jeg mens de virker så får jeg sove veldig godt.

 

Så nå skal jeg snart kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og se om man får en hel natt med søvn.

 

 

Med disse ordene så vil jeg ønske dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Håper tannverken og smertene i kroppen forsvant når du tok smertestillende slik at du fikk sove i natt. Jeg går til tannlegen to ganger i året for sjekk. Har kronisk tannsykdom som heter Periodontitt. Nå er det helg og i ettermiddag kommer besøk. God helg til deg. Klem fra nord.

      1. Ja det gikk fint å få sove i natt, å så våknet med litt smerter i kroppen men tannverken var mye snillere i dag. Å herre min har du den sykdommen jeg kjenner ei som har det og hun har mye vondt i tennene og munnen ellers.

        Ønsker deg en kjempe fin helg med besøket.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg går også til tannlegen flere ganger i året pga periodentitt. I tillegg har jeg fått påvist benskjørhet i begge hoftene og ryggen, så jeg sliter også med nattesøvnen. Håper du fikk sove godt i natt.

      1. Ja det er ingen god sykdom å ha. Huff som du må slite skulle gjerne ha delt med deg, det er ikke noe gøy å slite med søvnen.

        Ja jeg var heldig og fikk sove godt i natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg