Nå skal jeg gå meg ut en tur.

 

 

 

I dag så går det virkelig an og si at det er faktisk levelig å gå seg en lengre tur, det er jo varmt men det er overskyet så det er ikke så hett som det har vært noen dager nå. Da benytter jeg dagen til å være mye ute for man brenner ikke opp i solsteika, har jo vært helt uholdbart å bevege seg i den varmen. Får håpe det holder seg slik i dag men det er vel for mye å forlange av meg men jeg prøver uansett jeg, må jo ut å se litt folk ikke bare fire vegger her inne i mitt lille krypinn av en leilighet. Jeg elsker at den ikke er så stor for da er den trygg, jeg føler meg iallefall veldig trygg i den så da er jeg glad.

 

Jeg skal gå å se om de har fått inn flere bøker av kokkejævel så jeg kanskje får kjøpt meg en på mandag, det er en bok jeg har veldig lyst på men de har ikke hatt den inne den siste uka man får bare håpe at de får den inn igjen sånn at jeg får kjøpt den.

 

Etter at jeg har sett om de har den inne så skal jeg sette meg på en benk midt i gågata og se på folkelivet, om det er noen for det er jo skolestart på mandag så det er nok noen som stresser rundt i siste liten for å få tak i skole klær og skole sekker med tilbehør. Er alltids noen som er i siste liten med og få tak i slikt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Godt at du får kommet deg ut litt. Det å se folk, er kjekt, og man føler at man er en del av noe, en stakket stund 🙂
      Håper du får tak i kokkeboken 🙂
      Fine dagen til deg ♥ Klem

      1. Ja det er godt men jeg har jo ikke klart å karre meg ut enda, skal gjøre det nå jeg treg som vanlig.

        Blir da godt og føle seg som en del av noe, det skal bli godt det når den tiden kommer.

        Ja det håper jeg også.

        Fin dag til deg også.

        Klem fra meg til deg.

    2. Tolker det som at han sender deg bok! Krysse fingre for at han gjør det! Kokkejævel ikke gjør skam på Finnmark/Troms vi er jo et raus folkeslag.
      Boken er både flott og koselig lesning, også litt trist.

      Kos deg på tur i dag! Klem i fra nord.

      1. Boka kom i posten i dag skriver eget innlegg senere i dag, må jo ha ett bilde som jeg skal ta snart.

        Jeg skal lese den senere vil ha god tid til å lese den, for jeg er ikke den raskeste til å lese.

        Koste meg veldig på tur skal en til utpå kvelden hadde jeg planer om og da skal jeg bade igjen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg