Nå er turen unnagjort, så nå venter jeg på håndballen.

Reklame | Ellos.

 

 

 

Nå er dagens tur unnagjort det var deilig å gå en tur, det regnet litt men det var faktisk litt forfriskende i dag. Var innom storsenteret og tittet på et fotokamera så nå er det bare å spare for jeg har tenkt å kjøpe meg det til meg selv til bursdagen min som er den 3 desember, trenger ett skikkelig fotokamera sånn at jeg kan ta noen nye blogg bilder å kanskje ett nytt toppbilde heder som det heter.

 

Nå sitter jeg og venter på håndball kampen til håndball jentene våres, er vist på tv2 den skal gå på ser jeg de skal spille mot Frankrike dette blir spennende.

 

Nå skal jeg lage meg litt mat så blir verdenen ett bedre sted å være med litt mat i skrotten, ja for uten mat og drikke så duger ikke helten jeg er ingen helt men ett menneske som trenger å få opp blodsukkeret litt nå.

 

La med en klikk, klikk så jeg kan tjene opp slik at jeg får kjøpt ett kamera.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Globen lighting//Åviken//Anastasia//Ellos//Moccamaster

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg