Nå er det vel på høy tid å finne senga.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

Ja nå er det langt på kveld så da er det vel på tide å la denne damen finne senga, er trøtt som en dupp så øynene mine glir igjen hele tiden så det tar så himla lang tid å skrive dette korte innlegget.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine å se om jeg får noen timer med søvn i natt.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Gant//Gant

8 kommentarer
      1. God morgen til deg også, håper du får en kjempefin dag. Takk for at du klikket deg inn, jeg har klikket på dine også det gjør jeg hver gang.

        Klem fra meg til deg.

    1. Håper du fikk en god natts søvn. Har slitt sjøl med nattesøvnen. Gikk fint med spleisen din, og snart har du ny pc i hus. Ha en fin dag. Klem fra nord

      1. Jeg har sovet som en stein i natt, det var kjempe godt. Ja det gikk og går veldig fint med spleisen, ny pc til uken når spleisen er avsluttet.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg