Nå er det sent på kvelden og tid er inne til å legge seg på lading.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

 

 

 

 

En lang og fin dag har nå gått mot slutt, det er på tide å finne senga her i gården. Jeg er nå så trøtt og sliten faktisk så er jeg fullstendig sluttkjørt, så nå skal jeg legge meg på lading så da er det bare å kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene og prøve å få seg en hel natt med søvn for det trenger jeg nå.

 

Ble ikke så veldig langt dette innlegget, men med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Ta en liten titt innom dette jeg har satt sammen til dere, det passet veldig godt til innlegget.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Ellos//Ellos//Ellos//Ellos

8 kommentarer
    1. Håper du fikk en god natt 🙂
      Selv har jeg akkurat stått opp, og sitter enda sånn halvveis i koma og leser blogger 🙂
      Fint sengetøy fra Ellos. Det leie med det er størrelsen, som ikke passer til mitt norske.
      Ønsker deg en flott dag ♥ Klem ♥

      1. Ja det er mye fint hos Ellos både sengetøy og andre ting, ja størrelser kan være ett problem.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei igjen Aud Marit😊 Jeg titter innom bloggen din stort sett hver dag. Koselig å se hvor god du er på å komme deg ut. Det er viktig å være litt aktiv, og jeg liker også å observere folk når jeg er ute. Dessverre er samfunnet vårt så travelt at folk liksom ikke stopper opp og ser hverandre, eller snakker med selv de de ikke nødvendigvis kjenner fra før. Flere enn vi tror er ensomme, og folk er ikke gode nok til å ta vare på de vi ser er alene, og de vi vet er i behov av et medmenneske. Der er lokalsamfunn dårlige, rett og slett.
      Håper du vil skrive litt mer om sånt også, og bry deg ikke om at andre ikke liker det så lenge du føler det evt. er greit.
      Hvordan går det med smertestillende og lege? Jeg syns det er for ille at du ikke får hjelp, og du trenger ikke til smerteklinikk med en gang (på grunn av relativ lang ventetid), men at du får medisin fra fastlege, og SÅ bestille spesialist for oppfølging, tenker jeg. Slik fikk jeg god hjelp.

      Ha en fin dag!🌸☀️😎

      1. Jeg må ut å gå tur opptil 3 gange.

        Ja det ser ut til at tidsklemma og stress har blitt for stort at de ikke ser sine egne venner engang. Vondt men sant.

        Tusen takk for at du stikker innom meg.

        På spørsmålet ditt om smerte lindringen min den er den samme paracet 500 mg og ikke noe annet, så jeg får vel bare leve med det smertehelvete unnskyld ordbruken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg