Mye fint til både trening og fritid.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Dette er klær som kan brukes til trening eller bare en enkel tur i byen, og ikke minst til å gå tur med i naturen. Jeg hadde brukt det til tur i både byen og naturen, så lenge jeg trives i det jeg har på meg så bruker jeg det uansett sånn er det med den saken.

Jeg kunne funnet på å ha det på når jeg leter etter tomflasker også for å si det sånn, går ikke hjem bare for å ha på meg noe annet til det bruket nei takke meg til.

 

Lag dere en god natt og en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg