Lørdag og skal vi danse, og dagen ellers.

 

 

 

Ja i dag så startet jeg dagen med å gå en lang tur for å se om det var noen tomflasker å finne, men det var det lite av i dag også. Og dagen har gått opp og ned i dag startet mørkt og så ble det litt lysere, akkurat som dette bildet som jeg har malt delt i to deler. Sånn er det vel for mange så jeg skal ikke klage mer over det, det var vel litt dumt og bruke dette bildet til dette innlegget men det svarer på hvordan dagen har vært psykisk i dag.

 

Etter den første turen jeg hadde så ringte venninnen min, hun var selskaps syk og det var i grunn jeg også så jeg tok en tur opp til henne vi satt og skravla over en kaffekopp og en røyk. Så gikk jeg opp og handlet inn litt for henne sånn at hun har det hun trenger for helgen.

 

Ellers så har jeg også vært en tur på KIWI og handlet litt jeg også, hadde 21 kroner og handle inn det jeg fikk handlet inn til helgen det var da litt jeg fikk med meg hjem da ja sånn er livet.

 

Nå sitter jeg å følger med på skal vi danse i samme slengen som jeg skriver dette innlegget og det har faktisk tatt en time å skrive det ferdig, godt det ble en pause slik at jeg fikk skrevet ferdig og postet det ja det å se på tv og skrive på samme tid er ikke enkelt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg