Jøss det ble faktisk stille på festen og høy musikk, nei der startet de igjen.

 

 

 

Det har vært fest og høy musikk fra en leilighet som ligger en oppgang ved siden av den jeg bor i det er en eller to leiligheter i mellom meg og den som spilte høy musikk, hvis det kan kalles musikk dunk dunk dunk er det jeg hører men det var så høyt at det dirret i veggen min som er i den retningen som det ble spilt. Det har pågått siden klokken 20.00 i ett strekk i tre timer men nå er det stille og takk for det, ellers så hadde det blitt dårlig med søvn i natt også hvis de hadde holdt på lenger.

 

Nå skal jeg se litt på matkanalen  syntes det er litt spennende å se de som lager mat fra andre deler av verden, syntes det rett og slett er litt koselig jeg da ikke blir jeg sulten heller for i dag har jeg spist godt ja litt for godt vil noen si haha.

 

Å nei der startet helvete igjen de kan vist ikke ta hensyn her, lurer på hvordan dagens ungdom er blitt oppdratt jeg da. For her i borettslaget er det husregler og i dem står det at det skal være stille etter klokken 23.00, men det gjelder vist ikke alle har jeg nå forstått eller så kan de ikke lese Norsk det står oppslag om det i hver oppgang og er en perm som skal følge hver leilighet som alle husreglene står i.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg