Jeg er nok ikke noe forbilde tror jeg men jeg er bare meg selv, og da får folk bare se på meg som de vil.

 

 

 

Jeg veit ikke om jeg er noe godt forbilde, jeg er bare meg selv på både godt og vondt så da får folk bare mene det de vil. Kan jo ikke bare gå rundt med ett smil bestandig for sånn er ikke livet, den har dype daler og høye høyder og noen ganger kan livet være ett rent helvete og da sier/ skriver jeg det rett fram for hvorfor skal en legg på seg en maske og bare skrive si at en har det bare bra når det ikke er sant.

 

Alle har vonde dager for meg kan dem være vanskelig i flere måneder av gangen, og da kan man ikke bare kalle det en dårlig dag når det går over flere uker eller måneder da er det en depresjon med påfølgende angst. Da blir livet vanskelig og man ser faktisk ikke noe lyst på livet i disse periodene, da må man bare prøve å leve så normalt som mulig men det er ikke enkelt men heldigvis så er det sjeldent at jeg har disse periodene lenger kanskje en gang i året noen ganger lenger mellom hver gang men da de først kommer så er de dypere en før.

 

Grunnen til at jeg skriver dette er at det kan være til hjelp for andre og se at det finnes flere som har det vanskelig og kan forstå hvordan du har det, prøv og komme deg ut på tur i allefall en gang om dagen for å få litt frisk luft og litt bevegelse det er en fin resept mener jeg og det har hjulpet meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Vit at du er et forbilde for andre som sliter, for du tør det mange ikke gjør, nemlig å være åpen og ærlig om det!

      Det er slike som deg som tør å ta av seg masken som er de ærligste bloggerne og menneskene <3 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk jeg hadde i mange år en maske på jeg og men den rev jeg av for 8 år siden for da raknet alt i livet mitt, så hvorfor skulle jeg da prøve å være den tøffe hele tiden når jeg faktisk hadde det så vondt at jeg faktisk hadde mitt første selvmordsforsøk men det er ikke så enkelt å få det til som mange tror.

        Ønsker deg og dine en finfin fredagskveld og helg.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg