Ja nå har jeg faktisk tid med en oppdatering.

 

 

 

Da er det på tide å skrive litt ja oppdatere bloggen litt, har jo fått gjort noe av det jeg hadde planlagt for dagen. Tidlig i dag så var jeg og handlet for uken det ble en del, men brukte bare halve budsjettet mitt for denne uken.

 

Så så jeg på god morgen Norge på morgenen, så ringte venninnen min meg og lurte på om jeg ville ha vafler og kaffe sier jo ikke nei til det. Gikk opp til henne og vi skravla og spiste vafler og tok en kopp kaffe, gikk opp og handlet for henne hun mangler litt så jeg gjorde det selvfølgelig da følte en  seg litt til nytte for noen.

 

Nå sitter jeg og ser på sommerhytta på tv2 akkurat, ser ut til at det blir spennende å se hvem som vinner. Man må jo følge med så en får seg en favoritt selv også, det gjelder jo bare at en får noe annet enn reprise å se på for det er jeg lei av.

 

Har jo også vært å badet i dag og det var helt herlig for det har jo vært så himla varmt ute, skal ikke klage men jeg gleder meg faktisk til vinteren hvis den blir stabil kald og snø nok. Ikke snø og kaldt den ene dagen og regn å holke dagen etter.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

14 kommentarer
    1. Dere har enda såpass varme at man kan bade? Ja det må man si:) Her piss regner det i nord, men det kommer bedre vær. Har du forresten bestemt deg hvordan pc du skal kjøpe?

      1. Ja vi har kjempe vær i alle fall fram til onsdag hvis man skal tro på værmeldingen.

        Er ikke helt sikker tror det blir en HP maskin den så bra ut.

    2. Hei, igjen Aud Marit. Håper du har sovet godt. Her i nord er det for øyeblikket slutt på varmen, og mer tilbake til en normal sommer der, sommerdunjakka, votter, lue og ullundertøy må på. Jeg har ikke fått noen e-post av deg, har du sendt meg den?

      1. Jeg veit ikke hvordan jeg får sendt E-post, fikk ikke til å sende noen ting. Her kan man gå i tynne gensere å jeg har badet i elva.

        Min adresse er Aud-Marit Johansen Drammensveien 10c 3612 Kongsberg.

        Jeg sender den her til deg. Jeg veit at alle som leser innlegget kan se adressen men det gjør vel ingenting.

        1. Så bra. Jeg har hatt det travelt i det siste med oppstart av skole og jobb for meg selv og barna, så har ikke vært innom bloggen din på en stund. Hvor mange lengder trenger du? Har du forresten en eller flere yndlingsfarger?

          1. Er de veldig brede så trenger jeg to er de smale så trenger jeg tre lengder eller fire.

            Jeg liker veldig godt beige, dus rosa, dus blå ellers jordfarger liker alt utenom helt Røde det er ikke helt min farge.

            Klem fra meg til deg.

            1. Jeg har ikke glemt deg, altså. Bare ikke fått gjort meg ferdig enda.

    3. Hei Aud Marit
      Jeg skrev tidligere at jeg kunne sende deg noen bøker når jeg hadde sortert litt i de. Jeg ventet også på e-post, men nå ser jeg jo adressa de her. Hvilken type bøker liker du? Krim, spenning eller mer hyggelige bøker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg