I kveld har jeg kost meg litt med å male igjen.

 

 

 

Ja i kveld fant jeg fram maling og ett lerret og startet opp med å male litt igjen, har ikke kommet langt men jeg har startet med grunningen av halve lerretet. Blir en mørk grunnfarge ja det blir svart, resten skal være lyst ja motivet skal være lyst mer vil jeg ikke si enda. Når det blir ferdig så skal jeg kanskje legge det ut her, bare kanskje hvis jeg selv blir fornøyd med det så den som vil se må bare vente og se.

 

Blir spennende å se hvordan det blir og om jeg får til det jeg vil, er ikke alltid jeg får til det skal prøve så godt jeg kan for bedre får jeg ikke gjort det. Det pleier jeg å si om alt jeg gjør uansett hva jeg foretar meg, jeg pleier også å si det som når jeg ønsker noen en god dag gjør dagen din så bra som du kan bedre får du ikke gjort det.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg