Her er butikkene oppe til klokken 24.00, hva er vitsen tenkte jeg.

 

 

 

veit dere jeg var faktisk en tur på kjøpesenteret her i byen og tittet, kjøpte bare en ting og det var en lyspære det var det jeg trengte i dag.

 

Skulle gå meg en tur ellers da men da jeg kom til den gamle kinoen her i byen så kolliderte jeg bokstavelig talt med en politimann begge gikk da, og når jeg kom rundt hjørnet så sto jeg mitt i ett mylder av blålys både brannbiler og politibiler og en ambulanse. Det viste seg at det var en som syntes det var veldig kaldt på jobb i dag så han/hun hadde fyrt opp i peisen på Gundersen det er ett serveringssted, og så hadde det blitt pipebrann kan jo ikke helt forstå at man fryser når det er godt over 20 grader så kaldt ble det vel ikke inne i den temperaturen her må en jo lufte med alle dører og vinduer åpne.

 

Men herregud så mye folk som stimler seg til for å se på hva som skjer, ikke mye smitte vern der nei alle står som sild i tønne for å se på for en sensasjon at det var noe som skjedde i byen. Jeg ser ingen vits i det men sånn er det med folks  nyfiken het spør du meg, jeg gikk bare videre for jeg hadde ingen stimulering av å stå i veien for dem som jobbet for å sikre stedet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja vi er nok det. Jeg er en slik person som mener at de som gjør en innsats når det gjelder ulykker må få arbeidsro og få gjort jobben sin på best mulig måte, uten å måtte brøyte seg vei så hvorfor må folk nesten stå oppå dem for å se. Jeg går bare forbi på avstand å lar dem jobbe i fred og det skulle alle andre også ha gjort men nei da det gjør de ikke.

        Ønsker deg en kjempe god natt og sov godt.

      1. Nei de hadde ikke den jeg skulle ha på lager, den kommer på vareleveringen til torsdagen så jeg venter til da for da får jeg det jeg vil ha av pc og ikke ett andre valg.

      1. Ja det er helt på tryne hvor tett på de må stå også, helt til siste utrykningskjøretøy har kjørt fra stedet. Ja jeg gleder meg til jeg får den jeg også, da skal jeg skrive om den.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg