Har ikke hatt mye tid til meg selv i dag, og så går jo tiden fra meg.

 

 

 

 

Har vært mye ting som måtte gjøres i dag, skal ikke gå så veldig inn på hva jeg har gjort for da må jeg dra inn noen som ikke vil være med i en tekst på bloggen min. Det er noe jeg respekterer og der har vi gjensidig respekt mot hverandre, har også vært oppe hos venninnen min på en kaffe og skravling. Var også i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, jeg trengte ingenting så jeg handlet ingenting til meg selv har det jeg trenger tror jeg da.

 

Har nå sett på håndball gutta slå Polen så det smalt, den seieren trengte gutta våre var deilig å se at de fikk det til å flyte på banen.

 

Nå er det snart på tide å finne senga men er ikke trøtt nok enda, så det blir til samme tid litt over midnatt rutiner skal jo holdes.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Veldig kjekk kamp, men når Norge er gode er det alltid det! Gode rutiner skal en ikke kimse av. Ha en god kveld og natt, klem ❤

      1. Ja det var en kjempekjekk kamp, i dag var Norge veldig gode og da var det moro å se på dem er spent på kampen i morgen da skal de spille mot Tyskland hvis jeg ikke husker feil til samme tid som i dag.

        Jeg pleier alltid å legge meg å stå opp til samme tid.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg