Går det virkelig an og bli så sliten uten å gjøre noen verden ting.

 

 

 

Det var faktisk ett godt spørsmål som jeg ikke fant noe svar på, men ja det går fint an å bli sliten av og gjøre ingenting. For i dag er jeg er jeg utrolig sliten uten å ha gjort noen ting, jo jeg har gått en tur på en halvtime da men det er ikke så veldig langt for jeg er jo vant til å gå en to timers tur hver dag.

 

Så nå er det godt det er blitt kveld og snart tid for å finne senga, det skjer om ett par timer og det er godt å tenke på.

 

Håper morgen dagen blir bedre enn denne dagen har vært smerte messig for å si det pent, for dette har vært en dag fra helvete på det punktet.

 

Lag dere en fin fin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg