Dagen i dag har vært tårevåt.

 

 

 

Startet dagen med at jeg våknet av at jeg gråt, veit ikke hvorfor men det har vært mye tårer i dag.

Jeg har da vært på tur også og den endte opp hos venninnen min for hun ringte meg mens jeg var ute å gikk tur, deilig at jeg klarte å gå ut en tur. Var oppe hos henne og drakk kaffe og skravlet om alt og ingenting som vi pleier, da klarte jeg og ta meg sammen så jeg var veldig sliten da jeg kom hjem.

 

Det var veldig vanskelig å holde tårene borte bare ved å se på tv, savner alle som har vært rundt meg gjennom årene sånn er det å ikke ha noen rundt seg lenger som skjønner meg.

 

Slik kan noen av dagene mine være, ofte at jeg føler at leiligheten min blir som en stor vanndam.

 

Nei pokker heller dette ble ett rotete innlegg, dere får ta det som det er er jo ikke ferdig enda så det kan jo bli bedre.

 

Er ikke enkelt når alle tankene kommer på en gang å lager rene tornadoen, for da blir det bare rot sånn er det bare. Nå sitter jeg her alene og helt ute og kjøre er ikke greit å ha slike dager, føler ikke at en har gjort noen verdens ting alt er bare surr og rot.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Tusen takk for det, ja noen dager er fryktelig tunge det har vært litt for mange av dem nå.

        Ønsker deg en kjempe god kveld/natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

      1. Mange takk jeg har vært mye på bloggen din inne på miniblogg.no men det går ikke å kommenter det er litt synd.

        Ønsker deg en riktig god natt. Ja dagen i morgen håper jeg virkelig blir bedre enn i dag, ønsker deg også en riktig god morgen dag men tur å kose stund. Savner veldig han Elvis for her har det blitt veldig lite tur og kos i det siste året.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg