Dagen har vært grei den, nå er kvelden her.

 

 

 

 

I dag morges så sto jeg opp tidlig med noen få timer med søvn i natt, var og er veldig sliten noe jeg har vært i hele dag jaja sånn er det bare.  Jeg fikk i meg litt frokost og en kopp varm kaffe før jeg gikk meg en tur på noen timer, fant noen flasker som jeg pleier får ta dem med ned på butikken for å pante dem alle jeg har her hjemme for det har blitt noen to søppel sekker.

 

Jeg ja jeg her ble det mye jeg haha, vært litt ut av meg i dag føler at jeg ikke har fått gjort noen verdens ting. Når jeg ser meg rundt her i leiligheten så har jeg gjort mye jeg har ryddet og vasket hele rubbet, vasket klær har jeg også gjort ned i vaskekjelleren 4 ganger ja jeg måtte ha det i tørketrommelen for å henge det ut kan jeg ikke nå på våren grunnet allergien min.

 

 

Nå blir det sofaen og tv resten av kvelden.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg