Jeg skulle egentlig trukket ukensblogg nå men jeg linket til de to som meldte seg.

 

 

 

I kveld skulle jeg ha trukket to vinnere av ukens blogg men det avlyser jeg for det var to som meldte seg på, med det så blir det ikke slike konkurranser på bloggen min på en stund.

 

Er ikke mye moro og sette i gang noe slikt når ikke folk er lysten på å melde seg på, får da prøve noe annet  men alt jeg setter i gang er det ingen eller utrolig få som melder seg på.

 

Men det er vel slik det skal være, så jeg ble ikke overrasket av liten interesse på denne og de andre ukens blogg konkurransene jeg har satt i gang.

 

Men jeg vil i alle fall si en ting til dere ta en liten titt innom denne bloggere hun skriver om sin hverdag på godt og vondt, hun skriver utrolig bra og har mange fine bilder. Hun og hele familien er dyre kjære mennesker, har to hunder og katt og tre barn og er engle mamma  til en.http://poesimylife.blogg.no/

 

Ta også en tur innom denne bloggen her også hun skriver og tar oss med inn i den glutenfrie verdenen med oppskrifter og bilder av alle de nydelige matretter og bakverk. http://fruglutenfri.blogg.no/

Hun er også glad i å drive med håndarbeid spesielt strikking, hun strikker mye.

8 kommentarer
    1. frodith: Det var jo godt jeg kunne dele om meg av de som følger meg, har prøvd en del av oppskriftene når jeg bli dårlig av bakverk og matretter som er laget med vanlig mel.

      Jeg har en kjempe fin søndag.

      Ønsker deg og salt og pepper en riktig fin søndags kveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Fruglutenfri: Skulle bare mangle du har en fin og annerledes blogg, og jeg har funnet mye som jeg og min mor kan spise i dine oppskrifter.

      Jeg og Elvis ønsker deg og dine en riktig fin søndagskveld.

    3. Tusen takk, Aud Marit <3
      Det er kjedelig og trist at ikke flere melder seg på. Men det er ikke alle som ønsker å være med på slike konkurranser. Det må man bare respektere. På lik linje med at man velger selv hva man vil lese, og hvem man ønsker å kommentere hos.
      Håper at du haren fin dag <3

    4. poesimylife: Bare koselig. Ja jeg vet jo at alt er frivillig, men uansett så var det siste gangen jeg kjører denne type konkurranse i alle fall en god stund.

      Jeg får bare skrive i vei og se om noen gidder og lese det jeg skriver om, jeg kom jo skeivt ut her, og blir ofte misforstått men det får jeg bare tåle.

      Ja jeg har en fin dag.

      Jeg ønsker deg også en god dag.

    5. Vi får håpe at alt ordner seg til det beste. Jeg følger gjerne bloggen din da du har en fin blogg. Du er også en snill og omtenksom person <3
      Nå skal jeg snart pakke meg inn i bilen å kjøre fra Trøndelag og hjem til Villakulla. Noen mil, men pytt pytt.

    6. poesimylife: Det ønsker jeg at du gjør også, ønsker deg og din en riktig god tur hjem over. Langt men det er jo bare å bruke hele dagen, med stopp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg