Sjalusi er roten til alt vondt, tro hva du vil om meg.

 

 

 

Det er enkelte som ikke tåler at jeg har fått flere faste lesere og kommer med kommentarer som ikke henger på greip inne hos meg som får meg til å le, å være så sjalu på andre at en prøver å gjøre meg vondt men det skal ikke få stoppe meg for jeg har bloggvenner som ser hva som skjer og det er godt så ikke alle skal tro at jeg er en sutrete ryggsleiker som denne sjalue kjæringen som sitter på en svensk bloggportal.

 

Alt jeg har oppnådd til nå med denne bloggen som jeg har bygd opp til det den er i dag, er ikke hun så glad for det har vist gjort henne sjalu at jeg har fått mange faste lesere som kommer innom bloggen hver gang jeg skriver noe nytt som jeg publiserer så kommer det inn mellom 7 og 30 besøkende. Gøy for meg men da hun kommer inn så tror hun at jeg har skrevet om henne hver gang, men for å si det på en annen måte så er det bare dette innlegget her inne som er om akkurat henne.

 

Så når hun har lest dette så løper hun inn igjen på sin blogg og skriver om hvor forferdelig person jeg er, noe hun bare får gjøre for henne vil jeg aldri ha som bloggvenn uansett for hun har laget så mye kvalme her inne at hun kan bare holde seg unna meg.

 

Nå fikk jeg blåst ut litt så nå er alt mye bedre.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

8 kommentarer
    1. Huff <3 🙁 Jeg får vondt av deg kjære deg Aud Marit, for dette fortjener du ikke! Du vil jo alltid det best for alle andre, og du vil ingen vondt. Derfor blir jeg kjempelei meg når du opplever dette 🙁
      Av og til kan det være godt å få skrevet ut frustrasjonen sin også.
      Blogg videre du som du gjør, for bloggen din er kjempefin, koselig og du har virkelig fått en kjemepflott blogg med trofaste og flotte lesere som liker bloggen din og det du skriver <3 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Toril: Ja og det er en stor glede, jeg måtte bare blåse ut litt av gruffet jeg satt inne med.
      Ja selvfølgelig skal jeg fortsette og gjøre som jeg pleier, for jeg har blitt glad i bloggen og i dere som er mine trofaste og flotte leserne mine.

      Ønsker deg og dine en riktig god og fredelig fredagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Hei Aud Marit 🙂
      Jeg kjenner godt til det du skriver om her og sjalusien og misunnelsen hos enkelte bloggere som ingen ende vil ta.
      Spesielt ille blir det når hun er så desperat etter oppmerksomhet at hun begynner å anklage og beskylde bloggere som ikke har blogget på flere år.Den bloggeren som ikke har blogget på flere år er fortsatt min følger og det siste innlegget den bloggeren postet var den 09.02.2013.Allikevel får den bloggeren anklager og beskyldninger mot seg.
      Jeg tror at den sjalu og misunnelige bloggeren bruker din blogg nå for å få noen av dine gode bloggvenner til å reagere og ta til motmæle her i din blogg,hun har blitt blankt avvist i min blogg når hun har prøvd seg i det siste og da blir det siste desperate forsøket her.Hun må jo ha fått med seg at så lenge hun holder fred så er det ingen som bryr seg om hva hun lirer av seg i sin egen blogg.
      Hun bør steppe opp og ta oppgjøret sitt med dem hun har lagt for hat,i deres blogger og la deg være i fred.
      Ellers vil jeg si at jeg støtter deg fullt ut i denne konflikten den der selvutnevnte “engelen” prøver så desperat å holde gående.
      Ha en flott lørdagskveld og god helg 🙂 Klem fra synskepeggy.

    4. synskepeggy: Ja den dama er jo ei i mine øyne en pyse av en engel som ikke tørr å stå i det, så hun får jo bare dumme seg ut gang på gang. Jeg har fortsatt en blogg på Nouw som jeg skriver på også, og der har jeg gitt henne en oppfordring så jeg får se om hun tørr og ta den oppfordringen tviler sterkt på det. Hun får bare holde på som hun vil, og blir det for ille så kan jeg jo blokkere alle kommentarer fra den kanten.

      Ønsker deg og dine en riktig god og fin lørdagskveld og god helg.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg