Vinneren av ukensblogg og ukens lesere.

 

 

 

 

Ukens blogg er en mann som har en utrolig fin blogg med mange fine naturbilder, han har også mange fine tekster. Han skriver også om livet som mannen til ei med Alzheimers som hans kone fikk i ung alder, han skriver om deres gleder og sorger på en slik måte at man forstår at dette er utrolig vondt for dem det gjelder.

 

Det er mye varme i den bloggen men også sårt, for han forteller om seg og sin kone på en så kjærlig og god måte. Han skriver på en så åpen og ærlig måte at man blir helt fengslet når man leser bloggen hans, så med disse ordene så mener jeg at dere alle burde ta en titt innom bloggen hans dere vil da få være med på en reise som ikke er enkel for de to.

 

Her kan dere gå inn å titte og lese noen av innleggene hans https://atlelundhaug.no

 

 

Ukens leser nummer 1.

 

Hun er ei dame fra Drammen som bor der med sin mann, hun skriver en kjempe fin blogg med kjempe fine bilder og gode tekster. Hun skriver så levende at man skulle tro at man er med på turen hun skriver om, og hun kommer med så fine kommentarer hos oss hun er ei man bare må bli glad i og glad for at du får være med i hennes liv via bloggen hennes.

 

Ta en tur innom bloggens hennes her annebe.blogg.no

 

Ukens leser nummer 2.

 

Hun er en dame fra Bergen Som jeg har blitt kjent med via bloggen, hun skriver en utrolig fin blogg fra hennes hverdag. Og det er ei samfunnsengasjert dame som sier det hun mener om tingenes tilstand, hun har utrolig mange fine bilder på bloggen sin og etterfulgte gode tekster som er skrevet rett fra levra. Og det er det enkelte som ikke har tålt så de laget et rent helvete rundt henne og hennes blogg det er ei dame som har måttet tåle mye i årenes løp noe jeg mener er helt uholdbart med alle disse ryktene som er satt ut om henne.

 

Ta en tur innom bloggen hennes her synskepeggy.blogg.no

 

Jeg tar også med en blogg til som jeg har lest via en gruppe på fasebook som skriver på en bok om seg og sitt liv, hun skriver også om hverdagen sin.

 

Ta en tur innom hennes blogg her deveny.no

 

 

 

15 kommentarer
    1. Deveny: Ja jeg tok med alle som meldte seg på for det var mer rettferdig mot dere allesammen.
      Jeg er bare sånn ikke utelate noe, og du fortjener det virkelig for du har en kjempefin blogg.

    2. annebe: Jeg skriver det jeg mener og det er åpent og ærlig det jeg skriver om deg og de andre. Jeg er bare slik av person.

      Jeg ønsker deg og dine en riktig fin og rolig onsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Kjempekoselig du har skrevet om bloggerne, og du er jammen kjempeskjønn <3 🙂 Fire kjempeflotte bloggere alle sammen som jeg leser fast 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin og god natt <3 🙂 Sitter her med varm rispose over skulderen.
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja de er kjempe fine og gode bloggere, jeg leser disse bloggene hver dag.

      Han Atle sin er virkelig en blogger jeg liker å lese bloggen til. Han har utrolig fine og rørende innlegg, det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen de er i.

      God natt til deg og dine, er det vondt i skulderen i kveld da veit hvordan det er å ha smerter.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    5. Annebe har en vakker blogg, helt enig!
      Fint innlegg 🙂 koselig at du deler andre sine blogger. Da får vi somner innom din blogg sett flere blogger også. Kanskje finner nye favoritter. 🙂

    6. julietalivstil: Takk for at du syntes det, jeg skriver det som jeg føler er rett etter å ha lest bloggen til dem som er trukket ut som vinnere.

    7. Cathrine Ruth: Ja Annebe har en vakker og koselig blogg og det har de andre tre også, så koselig at du syntes det er koselig at jeg deler andres blogg på min blogg, jeg mener at man må støtte hverandre på alle måter. Da enten med fram snakk av med bloggere eller og kjøre ukens blogg, for da skriver jeg mitt syn på bloggen eller skal man si at jeg bare skriver litt om det jeg har lest på den bloggen jeg fram snakker eller har trukket ut som vinner på ukens blogg.

    8. Ja du sutret og baksnakket, og mistet noen (GODE) bloggvenner. Da måtte du finne en ny måte, og ryggsleike til nytt bloggvennskap. Husk det trenger ikke være andre som det er noe feil på. Det kan like gjerne være deg selv du bør se litt lengre på deg selv i speilet hver dag. Spør deg selv. Hvorfor folk stikker av fra deg. Og flere av dine bloggvenner, som du har fremhevet i flere innlegg.
      Du har som flere andre vært etter meg, over tid med stygge uttalelser om meg. Og det verste er at du kjenner meg ikke engang. Derfor vil ikke jeg være nettvenn med deg. Du kan takke deg selv.

    9. Inger J: Ja men hvis du syntes jeg er så slem mot deg så skjønner jeg ikke hvorfor du er inne på bloggen min og leser hvis du syntes jeg bare er ryggsleiker og sutrete for det er jeg f… meg ikke. Du ser jo bare andres feil og mangler ikke dine egne feil og mangler. Og hvis jeg skal bruke dine ord så kjenner du meg ikke i det hele tatt og det er like greit.

      Så du får ha lykke til videre i ditt nettliv jeg gidder ikke en gang å gå inn på din blogg.

    10. Ærlig talt Inger J! Skjerp deg! Nå får du gi deg med tåkepratet ditt. Kommentaren din oser sykelig sjalusi på lang vei!
      Aud Marit ryggslikker ikke som du kaller det. Hvem som ryggslikker andre bloggere har vi sett da du ryggslikket en annen blogger som blogget her inne samt en annen blogger som har blogget her for en stund siden. Du sitter på gjerdet, og du dukker opp som et vemmelig bloggtroll som du alltid har vært inne på kommentarfelt. At du står helt alene uten en eneste bloggvenn kan du takke deg selv for. Først ryggslikker du andre bloggere, for så i neste øyeblikk å skrive nedlatende og stygge innlegg om hva de gjør på bloggene sine!
      Du tåler rett og slett ikke at Aud Marit har fått flere blogglesere, og har blitt en kjempeflink blogger som flere av oss setter kjempestor pris på. Du er sykelig sjalu på at Aud Marit har flere gode bloggvenner enn hva du noen gang har hatt!
      Nå lar du Aud Marit være i fred! Det er ingen bloggvenner som har vendt henne ryggen, og det er ikke alle som sitter ved datamaskinen og holder på med nettrolling som det du gjør.
      Beklager Aud Marit at jeg svarer Inger J, men når hun holder på med nettrolling av en god bloggvenn av meg så sier jeg, for det aksepterer jeg ikke. Det verste er at hun stikker tilbake til sin egen blogg og sutrer over at hun er et mobbeoffer noe hun aldri har vært og ikke er!
      Stor klem til deg og Elvisgutten <3 🙂

    11. Toril: Det går helt fint det vennen, det du sa til henne var veldig bra og passer til det vemmelige menneske.

      Jeg skreiv et innlegg på bloggen min på Nouw om henne, bloggen der inne har samme navn som denne.

      Tusen klemmer til deg fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg