Framsnakk nummer 3 av 3

 

 

 

I kveld skal jeg framsnakke en kjempe flott blogger og blogg, som jeg nå har fulgt i ett år. Det er ei dame på 48 år fra Stavanger og hun bor der med sin sønn, hun er en godhjertet og lun dame på alle måter.

 

Hun tar oss med på mange fine turer i Stavanger området, med gode bilder og tekster som er så levende at man skulle tru at man er med på turen. Og det er så mye fint å finne på den bloggen, hun tar oss med på reiser og helt vanlig hverdagsliv men spedd på med humor. Man kan være i dårlig humør når man går inn på bloggen men du er i godt humør når du har vært hos henne og lest og sett alle de fine bildene, jeg har mang en gang blitt inspirert til å gå på tur etter og å ha sett bloggen hennes. Jeg har til og med hatt lyst til å reise til Stavanger for å gå tur på sola strand eller andre steder der, men det har jeg aldri hatt mulighet til for der er det angsten som stopper meg.

 

Jeg syntes dere som ser dette burde ta dere en tur inn på bloggen hennes og se selv og det kan dere gjøre her på denne linken http://stavangerinmyheart.blogg.no/

 

 

Takk for at dere stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

8 kommentarer
    1. frodith: Ja og hun er en godhjertet og hun har en kjempe fin blogg. Det har du også og det veit du at jeg syntes.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Kjempebra skrevet 🙂 Jeg er helt enig! Hun er en kjempeflott blogger, og hun er så allsidig. Jeg føler selv at jeg har lært en del om Stavanger gjennom å lese bloggen henne 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk, Jeg syntes hun fortjener hvert ord som ble skrevet. Ja hun har en allsidig blogg.

      Ønsker deg og dine en riktig god mandagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg