Hvorfor vil folk gjøre slikt når det kan gå galt..

 

 

 

 På tirsdagskvelden så satt jeg og så på tv2 livsstil på noe som kalles kirurgiske katastrofer, det handler om plastiske operasjoner som har gått fullstendig galt. Den kvelden handlet den ene operasjonen om en nese som det hadde vært en tannlege som hadde operert, jeg mener at tannleger burde holde seg til å reparere ødelagte tenner ikke nesekirurgi for det er vel litt for høyt oppe for en tannlege og gjøre jobben som ikke er hans eller hennes.

 

Denne tannlegen ødela hele nesen hennes, men denne plastisk kirurgen fikk rettet den helt opp igjen. For hennes nese hadde sunket sammen og hun fikk ikke puste på normal måte, men da han var ferdig så hadde hun fått en normal nese som hun kunne puste med.

 

Så var det også ei som hadde hatt en eller to silikon operasjoner og de gikk bra de, hun datt i trappa og fikk en kul under det ene brystet og kirurgen tok ut begge silikon puppene og hun endte opp med ingenting for hun fikk en stygg infeksjon. Og kirurgen satte aldri inn nye, men så kom de to som hjelper folk med plastisk kirurgiske problemer inn i bildet og hjalp henne. Det er noe jeg syntes er greit , men jeg kan faen meg ikke skjønne folk som gjør dette fra starten av. Hvorfor tukle med det du er skapt med.

 

Tusen takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

4 kommentarer
    1. Helt enig med deg. Jeg ville aldri tuklet med noe. Jeg får være som jeg er, tenker det får holde 🙂 Og med så mye som kan skje, skjønner ikke de tør. Fin kveld til deg. 🙂

    2. frodith: Ja enig med deg, tukle med det som man er skapt med det gjør jeg ikke. Hadde ikke turt heller for det er mye som kan gå galt, det som er naturlig får være som det er. Du og dine får ha en fin kveld.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg