Dagen i dag og litt annet.

 

 

 

God natt alle sammen nå er dagen gått over til sen kveld og jeg ønsker meg noen timer med god søvn, men det er et ønske som aldri går i oppfyllelse men man har vel lov og ønske seg det.

 

I dag så fant jeg 100 Amerikanske dollar på veien opp til min mor, og skal prøve og få vekslet dem inn i norske her i Kongsberg. Men det var ikke like enkelt å få vekslet penger fra et annet land i den banken jeg bruker, jeg prøvde det for noen måneder siden da jeg hadde fått 200 euro av et familie medlem som er gammel og surrete som hadde sendt meg pengene i et brev til meg. Men skal prøve en annen bank for jeg kan jo ikke reise lange veier bare for å veksle disse pengene.

 

Er det noen som veit hvor en kan få gjort det, disse euroene har jeg hatt liggende i en skuff, og det er jo mye penger det er snakk om men å hoppe på en buss eller et tog er ikke bare bare for min del. Men må jeg så må jeg gjøre det nå, bare jeg hadde vist hvor bankene har jo ikke kontanter lenger. Bankene hjelper bare til med innveseringer og lån nå til dags ikke veksling av penger fra andre land og noen andre ting. Og det hater jeg så innmari skal det virkelig være på den måten.

 

2 kommentarer
    1. Ella: Jeg fikk gjort det i Drammen i en bank som heter FOREX BANK. Det var ikke så langt ditt. Her i Kongsberg så var det ingen banker eller post i butikk som vekslet de nektet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg