På tide med en liten oppdatering og god natt..

 

 

I dag har det ikke vært så mye tid til å blogg for min del, av personlige årsaker så har jeg ikke hatt tid i dag annet enn det ene innlegget som jeg postet i dag tidlig. Men jeg får komme sterkere tilbake i morgen, da har jeg bedre tid for da skal jeg på formiddagen opp til hu mor. Får håpe på bedre vær så vi kan komme oss litt ut, og så skal hu og jeg trene litt med en slik fin sykkel som hun kan sitte i rullestolen og sykle med den den er motorisert. Det er jo kjempe bra for hun har jo lammelser i sitt venstre ben og arm, og trening og aktivitet er jo veldig viktig for henne også.

 

Nå er det på tide og finne senga her i gården for nå er jeg så trøtt og sliten at øynene mine glir igjen hele tiden så det tar så utrolig lang tid og skrive dette innlegget. Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt inn under dyna, men først må jeg ut med lille Elvis gutten så han får gjort det han må før vi finner senga her.

 

Så da står det igjen å si god natta alle sammen.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Dagen har vært veldig bra, god lørdagskveld.
      Klem fra meg og Elvis gutten.

      PS:
      Unnskyld at jeg svarte og godkjente kommentaren fra deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg