Hvem kunne gå så langt at de sender Anna Rasmussen ut i ulykka med bekymringsmelding til barnevernet….

 

Er noe oppgitt!!

 

 

Er noe oppgitt av lesere som tror de kjenner bloggere ut fra det de leser i et innlegg og noen bilder, skal kunne si noe om hvordan de bak den bloggen er 24/7. De plukker innlegg sønder og sammen for å finne noe og ta den bloggeren på. Sånn som de gjorde med Anna Rasmussen for eksempel, da lesere sendte en bekymrings melding til barnevernet. Hallo å gjøre noe slikt ut fra det hun skriver på en blogg og noen bilder, jeg kan ikke se grunnen til det for når du ser på barna hennes så er det trygge og gode små mennesker som har gode rollemodeller i to sikre og gode voksne rundt seg.

 

 

 

 

Da mener jeg at folk burde gå litt i seg selv, før de dømmer andre for hva galt har dere sett i hennes innlegg som skulle være bekymringsverdig. Jeg har ikke sett noe som man kan ta henne på, ja hun poster bilder av barna noen ganger men det har blitt mindre og mindre av det også. Det er da flere av dere som poster bilder av barna dine på både facebook og instagram, mange av dere som blogger om hverdagen deres poster da bilder av barna deres, så skulle vi som lesere løpe til barnevernet med bekymringsmeldinger på dere da. Bare et spørsmål om dere hadde syntes det hadde vært noe ålreit, nei det hadde dere nok ikke syntes var greit.

 

Dere som har sendt bekymringsmelding på Anna Rasmussen har nok gjort det av andre grunner, en av grunnene tror jeg bunner ut i sjalusi for at den unge damen har klart og utrette noe her inne med bloggen sin. Er det det så er det rett og slett for dumt, har ikke hun fått nok pes fra sine lesere på altfor tynt grunnlag.

 

Jeg syntes barnevernet har nok og gjøre og er underbemannet, og når dere sender en grunnløs bekymringsmelding så må de sette i gang hele gjengen på den meldingen. På den tiden de bruker på den saken som blir henlagt etter noen uker, kunne de brukt på noen barn som virkelig har det vanskelig og så får ikke de hjelp bare for at noen sjalue lesere av en blogger måtte sende en bekymringsmelding.

 

 

Men jeg vil nå avslutte med og si at jeg er flau over hvordan folk oppfører seg mot hverandre, det er mange som har fått sin omgang her inne.

 

Så tenk dere om før dere fore tar dere noe, for dere kjenner ikke til alt som skjer i en familie ut fra 200 til 500 tegn på en blogg og noen bilder.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

6 kommentarer
    1. Kjempebra blogginnlegg du har skrevet! Jeg synes synd på Anna Rasmussen, og har vondt av jenta. Synes hun har blitt mer moden det siste året. Jeg synes ungene hennes virker trygge, høflige og veloppdragne unger.
      Jeg tror den/de som har sendt bekymringsmlding til barnevernet er noen som er sjalu på Anna Rasmussen. Man kan begynne å lure på hva folk er laget av når de gjør noe slikt.
      Jeg må ærlig innrømme at jeg er skaplesere på forumet Kvinneguiden. Har ikke profil der, og kommer aldri til å få meg profil der! På en tråd blir Anna Rasmussen diskutret. Det som de skrivere der er langt under beltestedet, og de skriver som om de skulle kjenne Anna, og det verste er at de oppfordrer hverandre til å melde fra til barnevernet. Det reagerer jeg kraftig på med avsky 🙁 Selv om de er motstandere av bloggen til Anna Rasmussn melder de ikke i fra til barnevernet! Sånt gjør man bare ikke!
      Jeg kjenner jeg blir kjempesint bare ved tanken, og det gjør meg fly hakke forbannet at folk kan finne på å sende bekymringsmelding til barnevernet. Sånt gjør man bare ikke til folk man ikke kjenner!
      Jeg tror de som leser blogger i dag ikke klarer å skille mellom bloggen og personen bak bloggen! De som leser bloggen til Anna tror at de vet om hele livet hennes, noe de de ikke gjør, for det mye leserne ikke får se som er av privat karakter.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg mente det var på sin plass og skrive noen gode ord om henne og at jeg blir oppriktig oppgitt av hva folk får seg til og gjøre, jeg er mor selv og veit hvor mye jeg ikke ønsket å ta kontakt med bv som jeg kaller det. Men jeg måtte gjøre det selv få hjelp av dem, men det var grunnet sykdom som gjorde det vanskelig å ta vare på mine to barn. Jeg så jo ikke mitt eget beste så hvordan skulle jeg da se barnas beste.

      Jeg har aldri vært inne på kvinnegaiden men kansje jeg skulle ha tatt meg en tur innom for og titte en gang.

      Ønsker deg og dine en riktig god tirsdags kveld..

      Klem fra meg og Elvisgutten..

    3. Et flott innlegg, Aud Marit. Jeg er helt enig med både deg og Toril om akkurat den saken. Det er stygt hvordan de har drevet på med Anna R. Ung jente er hun også, og alle er vi redde for barna våre. Jeg har ingen tro på at Anna.R er noen dårlig mor. Jeg liker også veldig godt Jan som er hennes samboer. Jeg er meget sikker på at han også stiller opp for både Anna og alle tre barna.
      Fin dag til deg <3

    4. poesimylife: Tusen takk for en kjempe fin kommentar, ja han Jan virker som en grepa kar. Ja de er så unge begge to, og barna ser man har det bra.

      Håper du og dine har hatt en fin dag og ønsker dere en riktig god dag videre, jeg har hatt en kjempe fin dag.

    5. Jeg må innrømme at jeg har litt delte meninger når det kommer til AR.På den ene siden er det jo klinkende klart at hun har lagt opp til mye av det selv.Tenk bare på “puppebildene” og sexvideoene,mye av det hun gjør er kun for oppmerksomhets skyld og hun har blogget så lenge at hun vet nøyaktig hvilke reaksjoner hun får,så hun spiller veldig mye på offerrolle også.
      Når det er sagt,på den andre side,så kunne man kanskje spart seg å kontakte barnevernet…
      Jeg leste et innlegg i bloggen hennes fordi at det blei diskutert på rampelys,jeg er faktisk enig med mange av medlemmene der (i akkurat dette) at det innlegget kan tolkes på en negativ måte – og det var AR selv som hadde skrevet det !
      Ellers da ? Hva syns du om at Sylvi Listhaug er på full fart inn i politikken igjen ?
      Ha en kjempefin dag 🙂 Hilsen synskepeggy.

    6. synskepeggy: Ja men det finnes grenser for hva folk får seg til å gjøre.

      Bare bra med meg. Det med Sylvi Listhaug kunne de ha spart oss for, hun kunne holdt seg unna.

      Du får ha en kjempefin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg