Dagen i dag fra morgen til kveld..

 

 

 

Min dag startet med at jeg betalte to regninger, og så tok jeg meg to kopper kaffe og en røyk. Og hørte på levenet som var i naboleiligheten skulle tro det var ti femten stykker i den lille leiligheten, men nei da det var bare ei enslig ung dame som klarer og lage så mye styr. Men hun er jo unnskyldt for hun har jo ikke fått utlevert alt hun skal ha i kofferten som alle andre.

 

Og etter at jeg hadde betalt regningene så fant jeg noen blogger og lese, og der var det mye rart for jeg var innom en annen blogg portal. Ikke rart at det ikke blir fred i verden når voksne folk i bloggverdenen ikke klarer og holde seg i skinnet, men må rakke ned på andre så jeg lurer på om enkelte burde få ha nett tilgang for de klarer ikke og gjøre noe annet enn og lage kvalme for andre.

 

Og så gikk jeg og god gutten min en lang og fin morgentur, og vi koste oss langs elva og det var jo helt nydelig at det ikke var så varmt. Og da vi var på vei hjem så ringte ei venninnen min, hun ønsket og ha meg og Elvis gutten på en kaffe kopp eller tre og røyk. Hun hadde bakt horn som er helt utrolig gode, og da vi hadde kost oss så ønsket hun at jeg gikk en tur opp på butikken og handla for henne.

 

Og det er noe som jeg gjør med den største glede, for hun trenger den hjelpen hun kan få. Hun har angst det er ikke butikken hun er redd for, men det er den hersens veien opp til butikken som gjør det vanskelig for henne og gå i butikken.

 

Da dette var gjort så gikk jeg hjem og slengte meg på sofaen for og slappe av, før middag og kveldsturen til meg og Elvis gutten min.

 

Nå er det vel snart på tide og finne roa igjen og se på tv, men først så må jeg finne noe og se på for i kveld.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Kjempekoselig bilde av godgutten din det <3 🙂
      Huff så kjedelig at noen bråker slik, men som du sier er det ikke alle som forstår hvordan de holder på.
      I går kveld var vi 6 syforeningsvenninner kino. Vi så "Mamma Mia". Ikke den dypeste handlingen, men musikken og stedet var til å drømme seg bort 🙂
      Det er kjempegodt å hjelpe våre kjære som trenger hjelpen vår <3 🙂 Synes du er kjempeflink jeg 🙂
      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja det er kjedelig med urolige og bråkete naboer, jeg vet med sikkerhet at hun ikke veit skjønner at hun forstyrrer andre. Så koselig å høre at du koset deg i går kveld, ja det er så godt og kunne bruke tid med venner og hjelpe der man kan.

      Håper alt er bra med deg.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg