Dette er to av mine viktigste hjelpemiddeler..

I denne lille boksen her så er et hjelpemiddel som gjør hverdagen min mye enklere enn den var for ett år siden. 

 

Ja som dere ser så er dette to høreapparater, og det er noe jeg fikk i disse dager i fjor. Og før jeg fikk dem så sleit jeg veldig med hørselen, jeg hadde bare ca 25 prosent resthørsel på begge ørene til sammen. 

 

Og jeg hadde så dårlig hørsel at jeg ikke kunne bruke slike apparater som har slikt som jeg må ha bak øret, for da hadde jeg slitet. 

 

Dette ble et kort innlegg, men det er et av de tingene jeg sliter med. 

 

VI BLOGGES FOLKENS!! 

6 kommentarer
    1. frodith: Ja det var jammen bra, for jeg sleit veldig på skolen. Men jeg klarte og lure mange jeg, for de tror jeg har hørt alt dem har sakt men jeg er en reser på å lese på munnen.

    2. Inger: Ja det er godt, for å gå der og ikke høre telefonen ringer. Er ikke engang moro, og det å gå over gata ved et gatelys er ikke helt enkelt da jeg ikke hadde fått dem enda for jeg hørte ikke når det var grønt for oss gående.

    3. Dette var en kjent boks ja. Har høreapparat selv jeg, men er utrolig dårlig til å bruke det. Jeg har vent meg til å snu det friske øret til om jeg vil høre. Om jeg ikke gidder å høre mer, så snur jeg bare det “døve” øret til hehehe
      Jeg må bli flinkere til å bruke høreapparatet mitt. Folk blir litt lei av at de må gjenta det de sier. I allefall de som prater veldig lavt.
      Jeg kan ikke lese lepper, men jeg har lært meg noen knep med å forstå hva de prater om. Selv om jeg bare hører noen ord. Jeg kommer til å få høreapparat på høyre side også, men jeg skulle først venne meg til å bruke det på venstre. Selv synes jeg at hørselen på høyre øre ikke er så aller verst.
      Nå skal jeg finne senga her. God natt <3

    4. poesimylife: Jeg måtte bare venne meg til å høreapparatene mine, for det var veldig vanskelig og lese alt på leppene. I allefall dem som prater fort og kjeften går i ett da er det nesten umulig, og så har du dem som nesten ikke bruker leppene når de prater.

      Jeg må gå og legge meg nå er jeg så trøtt og sliten. Så nå sier jeg god natt til deg og dine, klem fra meg og Elvis gutten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg