Da setter jeg igang en ukensblogg.

 

 

Nå har jeg tenkt å kjøre i gang ukens blogg, så hiv dere med da vel. Jo flere som blir med jo bedre, jeg har tenkt og trekke en ukens blogg og en ukens leser. Og hvis det er mange som vil være med så kan det skje at jeg plutselig trekker flere, og de som blir ukens blogg og ukens leser blir linket opp til et innlegg jeg skriver etter at jeg har trukket vinnerene.

 

Regler for å være med er ikke mange det eneste du må gjøre er og skrive jeg er med. Og ha blogg på blogg. no, for jeg veit ikke hvordan jeg linker opp til blogger på andre portaler. Men hiv dere på dere også for da får jeg meg en utfordring og det syntes jeg er gøy.

 

Så skriv jeg er med i kommentarfeltet.

 

VI BLOGGES!!!

14 kommentarer
    1. Siri Alvær: Så fint, jeg glemte å skrive når jeg trekker det skjer på søndag og innlegget kommer på søndag eller mandag.

      Og jeg har vært innom bloggen din nå.

    2. Hei 🙂
      Jeg melder meg gjerne på 🙂
      Jeg håper at alt står bra til med deg og Elvisgutten din. Gøy at han også er terrier da jeg selv har to terriere.
      God kveld til dere <3

    3. poesimylife: Dette var gøy at du vil være med.

      Det står bra til hos oss, ja han er en terrier han er en australsk silky terrier. Å har du to terriere de to er i alle fall helt nydelige. Har ikke du en stor en også som er sort eller brun hvis jeg ikke husker helt feil?

      God kveld til deg og dine også.

    4. Takk for det 🙂
      Nei jeg har ingen brun hund. Jeg har to hvite. Den minste er 4 kg og hvit med sorte flekker. Han er blanding av Yorkshire terrier og havaneser. Han er 2,5 år. Så har jeg en helt hvit tispe. Hun er 8 år og er Highland terrier. Henne er omplasserings hund og vi har hatt henne i 10 måneder nå.
      Jeg har lagt ut et bilde en gang av en annen hund jeg hadde. Santo var svart og stor. Han var blanding av Rottweiler og Labrador. Han døde dessverre av svulst på hjernen før han var 5 år gammel.

    5. poesimylife: Ok da var det nok det jeg husker for den var sort/ mørk, det er vondt når en kjært medlem av familien dør som en hund eller katt.

      Elvis blir snart 13 år og han veier 2,5 kg fikk han da han var 2,5 år privat omplassering, det er kusina til en nabo som hadde han før jeg fikk han.

    6. poesimylife: Jo men min mor fikk han da, vi pleier å si at vi fikk han da, for det var jeg som brukte ham som tur kamerat for ellers så hadde jeg aldri kommet meg ut. For da han kom så hadde jeg en dyp depresjon og angst for å gå ut.

    7. Ok , da forstår jeg 🙂
      Fint å lese at han har vært til hjelp slik at du kom deg ut. Dyr er virkelig en fin terapi.
      Jeg har hatt med flere innen psykisk helse på terapiridning, og de blomstret opp der på hesteryggen. Foodgården er også en fin plass å besøke med de som lider psykisk. Foodgården er en plass hvor de tar i mot hunder og katter til omplassering. Der har vi vært en del for å kose, stelle og gå tur med hundene. Det er en utrolig fin terapi. Dessverre så var det flere som bodde i leiligheter i Oslo hvor det ikke var lov å ha husdyr. Flere var også så syke at de hadde mer enn nok med seg selv, men de var utmerket til hundehold bare noen timer om gangen. Det var gøy å se kontakten og hvordan de menneskene lyste opp når de lekte og koste med hundene. Ja dyr er som sagt en meget fin terapi 🙂

    8. poesimylife: Ja hunder er og andre dyr er en utmerket terapi, bare det og komme seg ut på tur. Hester er også veldig bra jeg driver også og rir litt men der stopper hofta meg da for jeg får ikke til å sitte som alle de andre for hofte kula er for liten og skåla for stor og operasjon blir ikke gjort her i landet før etter fylte 60 år og oppover, hvis jeg skal få gjort noe med det så må jeg reise utenlands så her er det bare å starte sparingen til det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg