Redd som pokker…

 

Ja da det ser ut til å bli et svare uvær med regn og torden vær, det er en værtype som jeg er livredd og jeg er nok ikke den eneste her i huset som hater den type vær.

 

 

Ja det gjør jeg også for det smeller og jeg ser ikke hvor det kommer fra, men sånn er det vel med torden vær jeg er litt redd men hu mor er livredd så da blir det ikke mye søvn hvis det blir slik vær utover natten.

 

Men vi får jo ikke gjort noe med det som heter vær, med dette været hadde jeg ønsket meg av og på knapp. Det kan godt regne for det trenger vi på den tørre naturen vår, og de brunsvidde gressplenene men han Tor med hammeren kunne legge den i en skuff og låse den kaste nøkkelen så han ikke kan bruke hammeren sin så jeg slipper å være redd.

 

Nå må nok jeg og mor logge av for å ha på pc og bruke telefonen nå burde hun ikke gjøre, hvordan det er med bruk av tv veit jeg ikke men det er ikke så lurt men foreløpig er det langt unna.

 

VI BLOGGES…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg