Drit lei av silikon og disse barbidukkene på sosiale medier.

 

 

 

 

Nå er det en stund siden jeg har skrevet noe i det hele tatt, jeg valgte rett og slett selv å holde kjeften min lukket en stund for ikke å tråkke noen på tærne. Men nå vil jeg ikke gjøre det mer holde kjeft, jeg har like mye rett til å skrive hva jeg har på hjertet på min egen blogg og det er det ingen som får ta fra meg sånn er det med den saken.

 

Så nå skal jeg si noe som dere sikker ikke blir så veldig blid for at jeg skriver men det driter jeg i, for ungdoms forbilder både på blogg og alle andre digitale plattformer. Så er det utseende og kropp fiksering  dem skriver om alt dem har endret på kroppen med silikon i puppene og rumpa noe som jeg syntes er helt forkastelig man blir ikke noe finere med stor unaturlig rumpe og ballong pupper. Så var det dette med bare og operere nesen for at den skal se bedre ut, det er ok med operasjoner som er medisinske men bare for å se bedre ut så mener jeg det er bortkasta penger.

 

Man blir ikke lykkeligere av og ha silikon både her og der bare flere tusen fattigere , man får ikke kjøpt seg lykke det er noe du må skape selv mener jeg da. Dere som skriver om det husk at det er mange unge jenter som leser bloggene deres så tenk dere om før dere skriver om det, det var mitt stikk i denne debaten som har vært i dag.

 

FOR HVILKET FORBILDE ER DERE EGENTLIG….

7 kommentarer
    1. Er enig med deg på mange måter her. Selv tenker eg jo at alle må få ta sine egne valg, og eg respekterer jo det. Men da er det ekstra moro at bloggen min har havna så høyt oppe, for eg er helt usminka, og det kunne ikke falle meg inn å operere meg for utseende 😉
      Fikk navnet Dask i 07 fordi eg er rake motsetningen fra glamourmodellen Helene Rask 😉

    2. Doc og Dask: Ja men du har mye å komme med og bloggen deres er bare helt nydelig og inspirerende å lese.
      Og så er du veldig rett fram og det syntes jeg er så fint, og det er noe som jeg har lett etter å lese og mange opplysende innlegg og bildene får oss med på det vi leser.

    3. Jeg er enig i mye her. Men det jeg ikke forstår er hvorfor du går slik i angrepsposisjon? Synes ikke du har fått annet enn fine kommentarer i det siste jeg.

    4. Vibeke: Takk for en fin kommentar. Men det jeg ikke kan fatte er gå i angrepsposisjon? Det er ikke alle kommentarer jeg og ei som jeg har til å hjelpe meg vi godkjenner for de er regelrett så stygge at jeg synnes ikke de passer inn, og dem som ikke passer til selve innlegget de blir slettet dem som ikke er greie og de som er malplassert i forhold til innlegget.

    5. Tenkte bare at du har jo fått fine kommentarer nå så da ble det litt rart måten du skrev det på. Dette at du har like stor rett som alle andre etc. Jeg har ikke sett noen som har kommet med kritikk på det du har skrevet. Men jeg vet jo selvsagt ikke noe om hva du får av andre kommentarer når de ikke godkjennes.
      Uansett er dette din blogg og du skriver om akkurat det DU vil 🙂

    6. Hallo. Jeg har silikon i puppene, og jeg kan ikke si at jeg har store ballong pupper som du sier bare fordi man har silikon. Det er helt naturlige, og flotte til min kroppsform. Folk tror faktisk jeg ikke har tatt silikon, så ekte er de! Nei, jeg er ikke lykkelig, men jeg kan deffinitivt si at jeg føler meg mer tilfreds til kroppen min.
      Hva vet vel du hva folk har gått gjennom? Kanskje de har blitt rakket ned i barndommen av sine foreldre, eller mobbet? Bare fordi DU ikke synes det er pent, kan ikke du komme å si at man ikke blir lykkeligere eller det er bortkasta penger. Plastiske inngrep kan gjøre fantastiske ting, som ikke år med terapi kan. Men ja, jeg er jo enig at det er unødvendig av store bloggere å skrive om alle inngrepene, for unge jenter blir jo påvirket. Men igjen, så har alle sin rett til å skrive. Kan jo ikke skylde på en blogger for jenta/gutten vil operere seg! Alle har jo et valg her i livet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg