Jeg har kun 1 grunn til å leve.

 

Ja jeg har kun en som gjør livet vert og leve hadde jeg ikke hatt denne lille karen så hadde jeg ikke hatt noen grunn til å leve.

 

Alle andre har jo sviktet og jeg har ingen å stole på så hadde ikke lille Elvis gutten vært i livet mitt så hva hadde da vært livsgrunnlaget mitt, det hadde ikke funnets noen grunn til å leve da.

 

Jeg er ellers alene om alt alle andre hever seg over meg og tror de kan alt og jeg ingenting.

 

Sånn har jeg følt meg de siste månedene så det er grunnen til at jeg ikke har vært så mye inne på bloggen min og oppdatert for hva er vitsen med å forstyrre dere med og skrive noe som helst bloggen min er jo bare en liten dum hverdagsblogg som alle andre bare er en tur innom for å kunne ha noen å rakke ned på.

3 kommentarer
    1. Sandra Marie: Ja det er de, de viser hvor glad de er i deg og når vi har vært på tur så blir han utrolig glad for å komme hjem.

      Han blir jo helt fra seg av glede når jeg kommer inn igjen etter en tur i postkassa som tar ett minutt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg