Nå er jeg toppmotivert til å gå ned de 4 siste kiloene.

 

Da jeg begynte å blogge her i september 2016 så har jeg klart å gå ned fra over 80 kilo til nå 64 kilo og det har vært helt nødvendig for ikke å ha for store belastninger på leddene mine.

 

Men den eneste bakdelen ved å gå ned så mye er at jeg må bytte ut alle mine klær for alt jeg har er for stort nå men det får jeg tåle, glad at jeg har noe som jeg kan bruke nå men det er bare joggebukser så jeg har ikke noe annet som jeg kan bruke.

 

 

Min motivasjon er at jeg kan gå å være smerte fri i en time om dagen og det er så deilig og slippe smertene, for det er et helvete når det bare er smerter i 24 timer i døgnet og det er ikke helt enkelt å nyte den smertefrie timen for når den er over så kommer smertene 100 ganger verre enn når den timen er over da er det enten å ha noen dager uten smerter for du merker jo nesten ikke at du er smertefri.

 

 

Men når jeg kommer ned i vekt så får man håpe at det blir mye bedre , mange mener du kan spise deg fri men med leddgikt, sjøgrens  og polly nevropati så blir du aldri frisk det eneste man kan gjøre er å spise sterke smertestillende medesiner for den andre behandlingstypen som finnes må godkjennes for den som skal bruke den men da må en bevise at jeg får 100 prosent bedre livskvalitet men hvordan skal man kunne bevise det når man ikke får prøve den man må på privat klinikk for å prøve den eller utenlands og på de to stedene så må man betale selv og det har ikke jeg muligheten til.

 

HÅPER INGEN MISSFORSTÅR DETTE INNLEGGET OG TROR DET ER EN FORM FOR TIGGING FOR DET ER DET IKKE, DET ER BARE LIVETS HARDE FAKTA…

 

 

                   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg