SLIK GÅR NÅ DAGENE I JULEN…

 

 

 

Hei på dere alle mine lesere.

 

Slik går nå disse jule dagene har jeg og lille Elvis gutten min vært på besøk hos meg og min mor som fra før var Elvis sin mat mor som jeg tok over da hun fikk hjerneslag, var hos henne på formiddagen på julaften på sykehjemmet og fikk med oss at Kongsberg våpenfabrikk musikkorps som spilte julen inn med vakker julemusikk.

 

Og så gikk vi hjem og satt og så noen julefilmer og hadde ribben i ovnen, så gikk jeg en kveldstur med Elvis før jeg satte meg ned og spiste maten min pakket opp mine tre gaver og så litt mer på tv det var en helt vanlig kveld bort fra julegavene.

 

I dag første dag jul:

 

Var oppe hos min mor og koste oss med kaffe og pepperkaker, og gikk når hun skulle spise middag og Elvis ville gå en lengre tur så vi gikk opp og så på ruinene av det som en gang var hjemmet til 23 eldre mennesker som hadde omsorgsbolig i det bygget.

Så var det bare meg og tven igjen.

 

 

SÅNN GÅR NÅ DAGENE…….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg