NÅ HAR JEG EN DRØM OM Å FÅ EN HEL NATTSSØVN….

 

 

 

Det er øsene pøsene regnvær her og det har det vært mer eller mindre siden klokken 13.00 i dag, men det er jo slik med høsten og det er det ikke noe vi får gjort noe med.

 

Men her har høst forkjølelsen kommet på besøk så jeg har høy feber og vond hals og snørra renner hele tiden, den er det heller ikke noe vi får gjort noe med så den får en slite med til den glir over.

 

Men nå får det være nok syting for nå har jeg planer for å gå ut med lille Elvis gutten min så han får tisset på søppel skuret og gjort det han skal før man kryper til sengs, for nå er jeg så trøtt og sliten og det får en gjort noe med og det er å gå å legge seg.

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna og ta en titt på baksiden av øyelokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget.

 

 

SÅ NÅ STÅR DET IGJEN OG SI NATTI NATTA TIL DERE ALLESAMMEN, SOV GODT SÅ SEES VI HER PÅ BLOGGEN I MORGEN TIDLIG HÅPER JEG DA. HA HA SOM DERE SER SÅ ER JEG IKKE DEN SOM SKRIVER MITT FØRSTE INNLEGG SÅ VELDIG TIDLIG PÅ DAGEN..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg