Blogg og by påske blir det her.

 

 

 

 

Nå er det snart tid for påskeferie for noen, jeg gidder ikke og stresse med og dra bort. Ja dere leste riktig stresse med og reise bort det gidder jeg ikke, mye bedre og sitte her hjemme med pc og bloggen min det er mitt eneste selskapet jeg har.

 

 

Det blir by påske på meg i tomme gater og stillheten det blir når folk reiser bort, da kan en få fornyet bilder til bloggen og jeg kan jo lage videoer som man kan legge ut på blogg og youtube kanalen min.

 

Er mye å gjøre rundt det å blogge så da er det best å være hjemme så man kan få gjort litt på den fronten, og så skal jeg ta en tur på gravlunden der min mor er begravd.

 

 

Og verandaen min er god og ha når dagene blir fine så da skal jeg sitte der ute en del, men akkurat nå så er det for kaldt å sitte der ute men etter hvert så blir været varmere og da blir det bedre å være der ute.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg