Treet er nå ferdig pyntet, i alle fall sånn nesten.

 

 

 

 

 

Ja nå er treet snart ferdig pyntet skal bare sette i batteri sånn at lysene skal fungere, så nå kan julen bare komme. Julestemningen er nå kommet for fulle mugger ser på julefilmer og hører på julemusikk så det monner, jeg bare simpelthen elsker det og nå gleder jeg meg noe helt sinn sykt til jul. Det er ikke noe jeg har gjort de siste årene, det er første gangen jeg har pyntet til jul i min leilighet på over 10 år i alle fall så mye som i år.

 

I år skal jeg lage min egen juletradisjon, med juletre og pynt å ikke minst maten å julegodt i år skal jeg skjemme bort meg selv.

 

Det kommer bilde av treet og litt av pynten min, men ikke så mye av resten av leiligheten for der har jeg en grense for det er litt for privat syntes jeg da sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Kos med julefilm og musikk for å komme i stemning, og pynting hører med. Ja nå er det bare to dager til så senker vi skuldrene og vet at vaksinen kommer snart.
      Helt grusomt på butikken i går, det var stinn brakke og det på alle matbutikkene før halv elve på formiddagen. Vel, det gikk bra folk var flinke.

      Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg koser meg med julefilm og musikk. Ja nå er det bare igjen så kan en senke skuldrene, vaksinen tar sin tid for det er sykehjemmene først å så kommer vi andre.

        Huff da hørtes ikke enkelt ut å få gjort det en skulle da.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er faktisk deilig for meg også at jeg bestemte meg for å pynte å alt det der til jul, ja det er kjempe lenge siden.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg