Noe dere ikke viste om meg. Dag 14 og 15. Blogger jeg savner.

 

 

 

I dag skal jeg kjøre to dager i ett innlegg, og jeg skal ta for meg blogger jeg savner. Jeg starter med den som sluttet av nå sist og det er kokkejævel, han kom med både lune og gode innlegg og litt sånn halv provoserende innlegg. I starten av hans blogg karriere så skrev han om sønnen han mistet på en slik måte at man at man fikk fullstendig vondt i hjertet, han blogget om sin hverdag på godt og vondt på en lun og god måte og på samme tid drev han to bedrifter en butikk og ett spise sted i Alta i Finnmark det er ett sted jeg har ett ønske om å reise til har aldri vært der selv om jeg også har bodd i Finnmark  men jeg bodde enda lenger Øst enn de.

Han driver nå en nettbutikk og har skrevet to bøker og en under arbeid, så det er en mann som virkelig er produktiv han har jo kone mor som blogger fortsatt han kunne jo hatt ett gjesteinnlegg der en gang i blant det hadde vært moro.

 

 

Savner også Sophie Elise Isaksen sin blogg hun hadde ett liv som det var moro og få ett innblikk i, var jo ikke den som likte disse kosmetiske operasjonene hennes det syntes jeg bare var tull og gjøre. Men hun dro jo mange lesere inn på blogg.no og har nå slått seg fram her i livet den unge dama, ja det var mye drama rundt den unge dama men hun gjorde det bra til å være så ung. Nå driver hun jo millionbedrift ja hun tjener millioner i året, hun har klart mer enn det mange drømmer om i godt voksen alder. Har eget merke inne kroppspleie og selvbruningskremer, har også vært med Dorthe Skappel og hadde en egen kolleksjon med strikkagensere har også hatt en hel teve serie om seg selv og sitt liv som heter Sophie Elises verden.

 

Dette er to blogger jeg faktisk beundret og så opp til, kokkejævel hadde ett stunt og fikk meg og min blogg opp og fram ja det vil jeg si tusen millioner takk for. Jeg veit jo ikke om han leser blogger lenger skulle faktisk ønske det, men skal ikke forlange det men han har jo en kone som blogger så kanskje han leser litt flere blogger enn hennes.

 

 

Hvilke blogger savner du i denne blogg verdene?

 

 

Lag dere en kjempefin kveld nå skal jeg se jentene våre spille Em kamp mot Østerrike.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

18 kommentarer
    1. Jeg savner også Kokkejævel😊😊 Blogg.no ble et mye kjedeligere sted uten han. Han skapte “liv og røre” på en måte ingen andre bloggere klarer, man ble dratt inn i hans verden og liv og han skrev utrolig bra!!!

      Jeg likte også tiden med rosabloggerne. Selv om jeg er dobbelt så gammel som de fleste av dem var det fascinerende å følge deres liv og å se dem bygge opp millionbedrifter. Blogg ble aldri det samme etter at”alle” rosabloggerne forsvant.

      1. Ja er helt enig med deg at han skapte liv og røre på en fin og lun måte, ja han skrev utrolig bra det gjorde han det er mange blogglesere som ble borte med han ikke alle da.

        Savner også noen av disse rosabloggerne men ikke alle, men nesten alle forsvant jo på samme tid til forskjellige andre kanaler.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Vel siden kokken i hovedsak sier noe til meg når han skal være ufin, så savner jeg han ikke, men om han eller Sophie Elise hadde tatt opp bloggingen så hadde det ikke vært meg imot, for blogg.no trenger flere lesere. Men personlig savner jeg bloggen Bloggomtoppbloggere, det var ordentlig leven med de jentene, haha..

      1. Ja mot deg var han mange ganger direkte ufin, ja de to hadde vært fine å få tilbake men jeg tror ikke det kommer til å skje dessverre men blogg.no trenger å få inn noen som kan dra opp leser skaren igjen. Ja de jentene tok for seg og laget leven kunne trenge noen slike er enig med deg.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Jeg synes det var gøy når Kjersti, Min Matgale Verden, blogget på blogg. no. Men hun byttet til eget domene. Og nå mest på Instagram. Men vi ble jo venner, så nå ser jeg henne som venninne i stedet 🙂 Ellers er de fleste som jeg likte bloggen til fremdeles på blogg. Litt sjeldnere kanskje, men de er der. Som Ladyaugust og Annebe, og Dedicat. Blogger sjeldnere, men fremdels. Tattavkvinnene savner jeg. Hun var ung, men fornuftig. Er vel 27 år nå,men jeg fulgte henne fra hun var 20 tror jeg 😀 Moden og reflektert. Traff henne i Bergen også 🙂

      1. Der hadde du mange blogger som jeg også leser når de poster noe nytt, hun første har jeg faktisk ikke vært innom så det kan jeg ikke utale meg. Ja hun siste leste jeg litt helt i starten av min blogg karriere, eller skal jeg kalle det bare blogg tid.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Jeg savner også Mette Ask og Anne Brit, syntes de var et friskt pust som skapte msse debatter og ikke var redde for å skrive meningene sine😊

      og Mamma til Michelle likte jeg også, selv om jeg er motstander av eksponering av barn på sosiale media

      1. Ja de tre du nevner her er ett savn også, de laget debatter og var ikke skårene for tungebåndet når det gjelder å si meningene sine. Kan være enig med deg at to av dem eksponerte barna sine litt vel mye, Ikke Mette Ask så veldig mye men når det handler om hverdagen så er jo barna en del av den. Ja men Anne Britt Og Anna Rasmussen som eide bloggen Mamma til Michelle brukte jo barna til og med i reklame innlegg det syntes jeg var veldig feil.

        Ønsker deg en kjempefine dag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    5. Jeg begynte å lese blogg da koronaen kom. Nedstengninga med hjemmekontor og lite å finne på gjorde at jeg begynte å henge mer og mer over mobilen. Derfor har jeg ikke lest så mange blogger, men jeg likte Kokkejævel og Kona til. Jeg leste ikke alt Kokkejævel skrev, for man trenger ikke like alt hos en favoritt heller, jeg bare likte den litt uforutsigbare, morsomme og noen ganger småfrekke stilen hans. Jeg måtte le litt av kommentaren til Bunny her, for han kan da være ganske «fresk i avsparka» selv han da. Ha en fin dag😊

      1. Ja det var nok mange som begynte å lese blogger under koronaen og da Norge stengte ned. Nei en behøver ikke like alt hos en favoritt det har du helt rett i.

        Ja men det er disse med freske fraspark jeg syntes er gode og fine de drar lesere ikke bare til sin blogg men til andre også.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      2. Anli; Du har så rett så rett, man trenger ikke like alt en «favorittblogger» deler😊😊😊 på samme måte som vi ikke alltid er enige med vennene våre i alt de sier, gjør og mener. Jeg synes det er viktig at selv om man er uenig i noe, behøver man ikke spy ut stygge svar og personkritikk, noe jeg dessverre synes det er altfor mye av i mange kommentarfelt😥

    6. Nå syns jeg forresten at det er Toms matprat som er den morsomste bloggen 😊 Han har noen morsomme innlegg innimellom all maten, samtidig som at han ikke kommenterer eller snakker andres blogger ned.

      1. Han har jeg også vært innom, er fint med slike blogger som skriver litt om andre ting men også har et tema som hos han er mat.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    7. Savner bloggen til selveste kokken i fra Alta, men synes Toms matprat er en god erstatning. Rosabloggere savner jeg ikke for å si det sånn. Gratulerer med 9 plass på lista og god tur til hytta sammen med Kjerringtanker og kos dere masse. Klem til deg fra meg.

      1. Ja han Tom bak Toms matprat er en god erstatning for kokkejævel men ikke det samme som han. Takker så mye for det har jo rota nede på 13 plass nå i flere uker så dette var kjempemoro å våkne til. Noen ganger savner jeg dem og andre ganger ikke, hadde noe å strekke seg etter når det gjaldt innlegg og lesere men direkte savner dem det gjør jeg ikke men de dro flere folk inn på blogg.no.

        Jeg gleder meg til mandag og hytte tur og vi skal nok kose oss kjempe mye med turer på fjellet og mange gode samtaler.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg