Nå har mørket senket seg og det er kveld, da kommer også alle tanker som man ikke får stoppet.

 

 

 

Slik var himmelen i ettermiddag/ kveld før det ble helt mørkt, jeg syntes det var en trolsk stemning i lys og farger det var utrolig vakkert. Ja det var en flott avsluttning på en vakker dag bestående av mye sol.

 

Men så ble det mørkt å jeg sitter inne alene som jeg alltid, for da kommer alle tanker å også mange minner både på godt og vondt men alle minnene etter min mor og andre i familien som jeg var glad i som jeg dessverre må si at de har gått bort alle sammen.

 

Men tankene om meg selv er de som er verst og det er ikke så enkelt og skille mellom tanker eller følelser om meg selv, har sittet og grått litt for jeg kom da inn på en del ting som er sakt og gjort mot meg når jeg var yngre og hvor ødeleggende det har vært igjennom livet. Ja det har faktisk ødelagt mitt selvbilde og selvfølelse det har jo gjort at jeg hele tiden har trodd at jeg er dum og ikke har rett på å ha det fint i livet, derfor så holder jeg meg veldig unna dem som var ufyselige mot meg når jeg var yngre derfor har jeg aldri vært med når klassene jeg har gått i på barneskolen og ungdomsskolen eller videregående samles til sammenkomst etter 10 år og 20 år for da kommer jo alle som var ufyselig og regelrett slem mot meg for å si det slik så sa jeg nei takk til å være med nå i mai for jeg orker ikke og møte dem igjen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg