Nå er handlelisten skrevet og alt er klart til i morgen tidlig.

 

 

 

Da har jeg skrevet huskelapp til i morgen da jeg skal ut og handle, var ikke mye men litt må jeg ha i morgen også sånn at jeg har litt ny mat i skapet. På handlelappen står det matvarer for 150 kroner å det skal holde minst til helgen å det kommer det til å gjøre, da skal jeg en tur i butikken igjen på fredagen hvis det ikke holder. Prøver jo og ikke handle mer enn en gang i uken men skal ha noe ekstra til helgen, for da skal jeg lage noe godt som jeg kan kose meg med for det syntes jeg at jeg fortjener nå. For til fredagen skal jeg kose meg for å feire bursdagen til min sønn på forskudd, for han blir 16 år neste mandag men jeg tar det på fredagen sånn er det bare.

 

Da har jeg fått sagt eller rettere sagt skrevet det, si hva dere vil men jeg har vel lov og feire min sønn selv om han ikke bor hos meg.

 

Nei nå er det vel bare å finne soverommet og senga her, for nå er jeg tøtt som ei strømpe og så skal jeg tidlig på i morgen så da er det vel smart å få seg litt søvn. Og i kveld er det ikke så varmt verken ute eller inne så det blir enklere å sovne i kveld/natt få jeg håpe, for jeg trenger alle timene jeg kan få med søvn i natt.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Jeg tror jeg må lære litt av deg Aud Marit, ukeshandling har nemlig aldri vært min sterke side. Det ender alltid opp med flere butikkrunder fordi jeg har “glemt” noe.
      Klart du skal feire din sønn, du er nå tross alt moren hans. Unn deg noe godt for det har du fortjent, håper morgendagen blir god for deg💜

      1. Jeg lager meg en kortfattet meny med hva jeg skal ha til middag og handler det jeg trenger ut fra den, og det som ikke står på den menyen handler jeg ikke har jo hent jeg også glemmer noe å da må jeg en tur til i butikken i løpet av uka. Jeg skal feire sønnen min sin 16 års dag, kose meg med litt god mat, har allerede handlet det inn Skal lage hanes favoritt mat og skal ha det på fredag i stedefor taco. Hans favoritten hans er kjøtt og spagetti med kjøttsaus og det er noe av det beste jeg veit om også.

        Jeg ønsker deg en riktig god mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. God morgen! Selvfølgelig kan du feire bursdagen til sønnen din selv om han ikke bor hos deg! Hadde ikke vært inne og lest på noen dager, har fullt hus, så da går det i full fart! Tur til stølen i går, vi gikk heim, jeg og barn og barnebarn, 6 km. og veldig bratt de siste 3 km så kjennes godt i beina på ei gammel kjerring! I dag skal jeg og gubben og 2 døtre m svigersønner (en eks riktignok, men like kjekt for det) på fjelltur . Enig med deg at det er godt det har blitt litt kjøligere. Satt ute m kaffekoppen i dag tidlig, måtte ha pledd på, men koselig det og. Ville bare ønske deg en flott dag! Klem

      1. Jeg skal feire med god samvittighet en liten markering av hanes 16 års dag.

        Det var da ett godt stykke å gå i terrenget, jeg har bare gått av toget og bort til psykologen og tilbake i dag var jo å handlet tidlig på morgenen i dag. Ja man blir støl og stiv etter en slik tur behøver ikke å være gammel for dens skyld, jeg blir også stiv og støl av turer i skog og mark.

        Ja det var godt med kjøligere temperaturer så lenge det vartet, for her har det vært rene badstua igjen.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg skal gjøre det, føler meg rar når jeg feirer en som ikke er til stede. Men da kan jeg gjøre det med god samvittighet da, en liten feiring i allefall.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Jeg fartet til byen og handlet meg en frukttørker. Kjekt å bruke den til å tørke basilikum. Fant på Jula. Innom kafe for kaffe og litt kake da det var på tilbud. Handlet mat og farta hjem igjen. Regnet lavet ned, og jaggu er det meldt snø på fjelltoppene. Fikk med litt av fotballkampen, og selvfølgelig heier man på hjemmelaget. De gjør det dårlig og storfan er jeg ikke. ha,ha.
      Nyt ettermiddagen. Klem til deg fra meg.

      1. Å det har jeg ikke tenkt på frukttørker, det hadde vært fint som du sier til urtetørking. Jeg har vært hos psykologen min i dag, så her har det ikke blitt gjort annet enn å handle inn for uka.

        Synd at det skal regne sånn hos dere da, ja snøen kommer vel tidlig i fjellene men det fins vel grenser for hvor tidlig vel.

        Jeg er ikke fra Trondheim men jeg heier på Rosenborg jeg da, det har jeg gjort i mange år nå.

        Ønsker deg en riktig god mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg