Nå er det på tide å si god natt.

 

 

 

 

Ja nå er tiden inne for å si god natt for nå er jeg trøtt å sliten, enda jeg nesten ikke har gjort noen verdens ting i dag. Er lurt å legge seg nå slik at jeg klarer å stå opp tidlig i morgen å til dere som lurer på hvorfor, jo jeg skal tidlig ut for å samle tomflasker i morgen for å ha noen ekstra kroner til mat slik at jeg ikke bruker av de pengene jeg får inn på mandag til det formålet for jeg må jo spare for å bevise ovenfor seg selv at jeg klarer meg på minst mulig.

 

Nei nå får jeg holde meg til det jeg hadde tenkt å skrive om, ja jeg får kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna og ta en titt på baksiden av øyenlokkene og prøve å få noen timers søvn for det syntes jeg fortjener nå.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg alle mine lesere en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Uff, forstår ingenting jeg, du får jo 1900 hver mandag fra nav til mat, lege, tannlege og vanlige ting som trengs? Er ikke alle som har så mye? Ha en god dag, her pøser det ned🥰

      1. Her skinner solen og jeg har nettopp kommet inn igjen etter første turen min i dag.

        Ja men over halvparten går til regninger, må jo betale dem også hver 14 dag har avdrag på noen gamle regninger som jeg ikke hadde betalt rett og slett glemte dem for jeg var så syk den gangen psykisk. men nå er jeg snart ferdig med dem.

    2. Takk for svar, du begynner vel å kjenne meg og spørsmåla😉hadde ikje spurt hvis du ikke var så åpen om det, ha en fin dag, håper det ble noen flasker🤗

      1. Ja hvorfor skulle jeg ikke svare på det spørsmålet forstår jo at det ikke er til å forstå, for det er jo ganske mye penger jeg får inn i uken. Jeg forstår heller ikke hva jeg har rotet med da jeg var så ute å kjøre psykisk, men det er jo det jeg må svi for nå med å betale og det er veldig sure penger å måtte ut med nå for å komme på stell igjen.

        På første runde så pantet jeg for 150 kroner og det skal gå til mat denne uken sånn er det bare, finner jeg ikke mer på tur to så er det det som blir mat budsjettet denne uken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg