Nå er det fredag helg er det verste jeg veit.

 

 

 

Ja som noen av der som har fulgt meg en stund veit så hater jeg helger, ja det er jo grunner til det også som det er med alt annet i livet. Ja i helgene så er det ikke noen som tenker over at du finnes, ja utenom dere som følger bloggen min for det er mange ganger at jeg er mer aktiv her inne da enn jeg er til vanlig i uke dagene.

 

Det er da alle tankene kommer og da har jeg mer å skrive om, for det er jo en del som skjer i uke dagene også men det er ikke alt som jeg kan skrive om da for det er jo ikke alle som vil at det de er med på skal skrives om og det må en ta hensyn til.

 

I dag skal jeg ikke så mye annet enn helt vanlige hus relaterte ting, som renhold og klesvask og rydding av leilighet.

Det blir nok en tur ut også hvis jeg orker, blir så sliten i hodet for jeg må konsentrere meg ekstra når en ser dårlig selv med briller på skal ikke klage mer på det for jeg får snart nye. Får og får skal hente nye briller som jeg har bestilt, det tar litt tid å få dem i hus men det skal gå bra det.

 

Ensomheten blir enda større når det er helg og hellig dager, for da har alle andre som jeg har kontakt med nok å gjøre med sine familier og venner og der er ikke jeg bra nok for dem. Da ser man jo hvem som er venner og ikke, så på slike dager så har jeg ikke noen venner i det heletatt jeg har bare bekjente. Skal ikke klage mer om det nå skal jeg gå meg en morgentur å se meg rundt, det er mange fine farger ute i naturen som jeg beundrer veldig om det er regn eller sol i dag er det fint vær foreløpig får håpe det holder seg slik ut dagen.

 

Ønsker dere alle en riktig fin fredag, vi blogges.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Håper likevel du får en bra helg, ikke kjekt å føle seg alene, regn og surt vær her, har laga deig til focaccia ❤️

      1. Skal gjøre så godt jeg kan det har bare vært en liten regnskur her men det er nå noe svart rundt meg her, ser ut som det kan bli en alvorlig torden vær får ikke håpe det for jeg hater den type vær.

        Jeg venter nå bare på at pizzaen skal bli ferdig jeg nå, så blir det fotball og pizza med litt cola på meg.

    2. Ikke lett tema dette med ensomhet. Jeg også er veldig mye alene utenom jobben. Jeg prøver å lage meg gode dager og finne små ting som gir meg glede. Det renner ikke folk ned dørene her heller! Noen ganger går jeg og spiser i byen alene, bare for å se folk og være en del av noe. Lørdag bruker jeg biblioteket. Da er jeg på en måte litt sosial! Er det noe bibliotek i nærheten av deg? God klem…

      1. Ja jeg ble veldig ensom etter at jeg ikke fikk jobbet mer, og det er ingen som tråkker ned dørstokken her heller det er bare jeg som bruker den.

        Ja vi har da bibliotek her i byen, bruke det det har jeg faktisk ikke tenkt på.

        Så tusen takk for tipset å bare vanke litt der.

        Klem fra meg til deg.

      1. Å da blir det en spennende uke neste uke å vente på pakken.

        Ja fredagen ble fin og kvelden enda bedre jeg er en stor fotball idiot så jeg skal se på landskampen i kveld mellom Norge og Østerrike.
        Hvis det ikke blir tordenvær det ser bra svart ut rundt oss er sør.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg