Ja det er søndag! Men jeg legger uansett ut en klikk, klikk jeg da.

Reklame | Magasinet.

 

 

 

Selv om det er søndag så legger jeg ut en klikk, klikk det er sikkert noen som mener at søndagene burde være reklame frie, men det er 2 søndag i advent og alle butikker skal jo snart åpne uansett noe som jeg mener bare er tull. Alle er jo ikke ute å handler men er du en av dem som skal handle så bruk da småbutikker som er ute i gatene og ikke bare de store kjedene som er på kjøpesentrene de klarer seg uansett, handle da lokalt bruk også de små ellers og handle inn lokalmat da hjelper du dem til å tjene det de må for å overleve.

 

Ps denne klikk, klikken genererer ca 1 krone pr klikk til meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Alfa Kvist Advanced, turstøvel til herre – Str. 44//Reinsdyrskinn, garvet til utebruk//Sitteplate med sitteunderlag reinsdyrskinn – rød

2 kommentarer
    1. Hei.

      Har klikket.
      Ikke vært på noe søndags handling.
      Bruker ikke det og spesielt i disse tider.
      Ha en fin kveld
      Klem fra mæ

      1. Takk for klikkene. Jeg gikk heller ikke på noen butikker i dag, skal ikke ha noe uansett er ferdig med julegavene.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg