Hva har jeg gjort i dag utenom og slappe av tro.

 

 

 

Jo jeg har fisket og badet litt med plastpose på en fot men det måtte jeg etter fjerning av en utvekst på den ene foten har jo fire sting i den så da ønsker jeg ikke å få noe dritt i det såret.

 

Så har jeg stekt fisken til middag nå i kveld, det er sykt godt med fersk ørret som er sprøstekt og god.

 

Nå har jeg sittet og malt litt men det er ikke enkelt når du mangler noen farger, men å gå på storsenteret nå for å handle i denne varmen det gjør jeg bare ikke. Liker det ikke fra før eller, å i denne varmen så er det enda mer slitsomt så det får vente litt til.

 

 

Har alt av vinduer og verandadøren åpen nå men det er som i en bakerovn her inne i stua, det blir vel litt kaldere etter hvert så det blir litt mer levelig inne. Det får ta den tiden det tar jeg har ikke dårlig tid, går jo ikke å sove enda uansett så sånn er det med den saken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så fin dag du har hatt. Fisket fisk også, blir imponert. Det kan være spennende å male med få farger, men greit å ha primærfargene, så klart. Så morsomt at du maler :). Ønsker deg en god natt.

      1. Ja det var en kjempefin dag. Ja jeg fikk fire ørreter i fin stekestørrelse og grill da men det har jeg ikke.

        Det er utrolig spennende og male med få farger, men jeg mangler rød, blå, hvit og svart så det er litt utfordrende gikk tom for grønt også når jeg holdt på i kveld. Ja jeg maler en del men har sluttet å legge dem ut, så jeg gjør det bare for å ha noe å gjøre.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg