Hva har jeg fått gjort i dag tro, mer eller mindre ingenting.

 

 

 

 

 

Etter at jeg hadde vasket og gått tur så var dette stillingen jeg har hatt resten av dagen, på turen min så ringte venninnen min så jeg var en tur innom henne. Vi to satt og skravla om altmulig og ingenting, så gikk jeg i butikken for henne når jeg kom tilbake etter handleturen så bar veien hjem hadde så vondt at jeg var ikke noe godt selskap lenger.

 

Kom hjem så malte jeg litt men det ble ikke så mye, måtte bare finne sofaen og legge meg rett ut det var godt det.

 

Skal lage meg litt mat nå ja middag det blir stekt egg og bacon på en brødskive, orker ikke å stå så lenge det tar å lage noe annet.

 

Så blir det vel til at jeg ser litt på tv og slapper av, sånn er det noen dager og da må jeg jo bare ta det med ro så blir kanskje natta og morgen dagen bedre får jeg håpe.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Du har både vasket og gått tur og vært hos din venninne – så det er jo masse forskjellig. Så da kan du ligge på sofaen vettu…klem..

      1. Ja jeg syntes jeg fortjente det men at jeg skulle slukne sånn totalt da, våknet for en time siden det var så mørkt i huset at da var det bare å sette opp farten å få slått på lys.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg