Her kan du finne mye fint til huset.

Reklame | Ellos

 

 

 

 

Jeg fant mye fin på ellos som jeg faktisk har ønsket meg for det jeg har er noe gammelt skulle ønske at jeg kunnet byttet ut noe iallefall sofa bord, teppet og noen nye gardiner, alt jeg har har jeg arvet fra familie som mine stuegardiner er iallefall over 30 år gamle så det er på tide med litt utskifting sofa bordet jeg har er gedigent i forhold til størrelsen på stua og teppet er noe jeg ønsker å få skiftet ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

NORDFORM//NORDFORM//Mimou//Mimou//Nordic Furniture Group

13 kommentarer
      1. Å ja det glemte jeg men det er nå rettet opp slik at alt er rett gjort nå, Ja jeg syntes også det var mye fint der ja.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei. Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen din, men nå har jeg lest meg opp. Her jeg bor er det ei facebookgruppe der folk som av ulike grunner er i en vanskelig situasjon kan skrive innlegg eller være anonyme (da tar de kontakt med administrator) om ting de trenger. Som regel er det veldig god respons på dette og folk er gavemilde. Kanskje det finnes noe slikt der du bor også? Jeg har noen stuegardiner (220cm lange) i fra KID som jeg ikke bruker lenger. De er gjennomskinnelig hvite med lilla loddrette striper. Hvis du er interessert, så si i fra.

      1. Jeg er ikke så inn i slike facebookgrupper men jeg skal ta en titt. Å det hørtes interessant ut bor du langt unna Kongsberg? for det er noe jeg er interessert i.

        1. Jeg bor i Alta, men kan sende de med posten. Ser du e-post adressen min, selvom den ikke blir publisert. Send meg i tilfelle en melding på den. På finn.no hender det også at folk gir bort møbler mm, så der kan det også være en ide å følge med.

          1. Ja jeg ser e-post adressen din, jeg ønsker de gardinene hvis du ikke bruker dem. Jeg titter på finn.no sine gi bort sider. Sender en e-post til deg.

          2. Jeg forstår ikke hvordan jeg får sendt noen e-post til deg, er ikke så data kyndig så det går ikke. Så da må jeg bare takke for at jeg fikk tilbudet angående de gardinene får jo ikke til så får en det ikke til.

    2. Det er dyrt og kjøpe nytt. Har du prøvd på Finn.no eller her på facebok??
      Kan være heldig og finne bra ting.
      Til og med gardiner jar jeg sett.
      Ha en fin dag.

      1. Ja det skal jeg gjøre se på facebook,har ikke vært på deres brukt markeds plass.

        Ha en fin dag det skal jeg garantert.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg