Helgen kommer om du vill eller ikke, så da er det bare å gjøre det beste ut av den.

 

 

 

 

Ja så var det fredag igjen og helg, denne helgen kommer ikke til å bli lang men lengre enn det denne uka har vært. Ja for denne uka her har jo flydd av gårde så jeg har ikke klart å henge med, sånn er det bare så da får jeg bare håpe at denne helgen går like fort selv om jeg ikke har helt troa på det.

 

I dag har det virkelig vært kaldt men det er jo bare ett tegn på at det er høst og vinteren nærmer seg, det er en årstid jeg elsker for da kan jeg kose meg mye inne og gå mange fine turer. Det er vel mange som syntes jeg er rar som liker vinteren bedre enn sommeren, kan jo være for at jeg er ett vinterbarn og så har jeg mye mindre smerter når det er kaldt så det knegger når jeg går på tur det er en herlig lyd syntes jeg da.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja nå er det helg og den skal nok bli bra den, håper jeg får vært mye ute på tur og bare slappe av og kose meg.

        Ønsker deg og dine en riktig god helg og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg