Har da gjort noe i dag også.

 

 

 

Jeg sto opp å spiste litt mat og drakk litt kaffe, så leste jeg noen blogger å det var de bloggene som jeg leser fast hver dag. Å da jeg var ferdig med det så ringte venninnen min og lurte på om jeg hadde lyst på vafler og kaffe, selvfølgelig hadde jeg lyst til det for da har jeg noen å prate med. Etter en time så gikk jeg i butikken for henne, slik at hun fikk handlet det hun trengte i dag.

 

Er greit å ha noe å slå i hjel ett par timer, så når jeg hadde handlet for henne så gikk jeg hjem så i dag var jeg godt innafor antall nærkontakter jeg har lov til å ha.

 

Nå sitter jeg å ser på Nytt på Nytt på NRK, så skal jeg se på senkveld med Helen og Stian så får man se om det er noe annet å se på etter det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg