Gratulere til kokkejævel og kjæreste, nå er han kommet han lillebror.

 

 

 

 

 

Nå er den lille gutten til kokkejævel og kjæreste, han kom vist rundt klokken 14.00. Les hans innlegg her om du ønsker: https://kokkejaevel.blogg.no/lillebror.html , jeg vil gratulere dere så mye med den vakre lille karen som så verdenen til slutt han syntes det var varmt og godt der inne i magen til kjæreste. Veit jo ikke om du leser dette Asbjørn men hvis du gjør det så får du gratulere kjæreste fra meg og gi henne en god klem, og vist kjæreste kan gi deg en også kos dere veldig godt med den vakre godgutten som hele Norge har ventet på.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake, stikk gjerne innom hos kokkejævel også.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja å han var så nydelig gutt da, unner dem alt godt framover.

        Tusen takk for at du trykker på reklamen jeg legger ut.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ja, godt det er over og at alt gikk bra.
      Må samtidig fortelle at i går kveld ble jeg farmor til ei nydelig jente.

      1. Ja det var faktisk veldig godt for dem også tenker jeg at alt gikk bra å det er over med fødsel nå.

        Samtidig må jeg gratulere deg så utrolig mye som farmor til en den nydelige jenta, å alt er bra med mor, far og barn.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg