Godt å sove lenge, nå er det morgen for meg.

 

 

 

 

Julemorgen for meg starter nå, sov vist lenge i dag deilig var det for da er det ikke så lenge til en kan legge seg igjen. Nå har jeg satt på tv så blir det snart å ta på seg et par sko å gå en liten tur hvis jeg orker, for ryggen har slått seg vrang ja den har satt seg i vranglås og smertene er kjempe sterke men det går helt fint for jeg er jo vant til det.

 

Nei nå får det være nok om mine smerter, for det er veldig mange som har det verre enn meg tenker jeg da. Så nå er det bare å sette igang dagen å late som ingenting, for det blir man flink til når man har gått å hatt smerter hele livet men ikke har blitt trodd de trodde jeg bare klagde for å få oppmerksomhet i alle fall som barn. Så å snakke om det med de menneskene som skulle ta vare på deg som barn ikke trodde på deg så da ble det aldri pratet om, og heller ikke i voksen alder heller for det er jo bare de som hadde lov til å ha vondt både her og der så jeg har holdt det for meg selv hele livet i alle fall fram til nå. For nå vil jeg ikke holdet det for meg selv lenger, så nå er det jeg som skal ta styringen over mitt liv slik at  jeg kan få ett bedre liv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper du har hatt ei så ok julefeiring som mulig. <3
      Har ikke vært innom her (eller andre blogger) på ei stund, for her har det vært litt "dårlig tid".
      Mamma kom innover i god tid før jul, og da blir det helt annet "opplegg", enn når det er bare gubben og meg. 🙂
      Nå skal jeg øyeblikkelig lage middag.
      Ha en fin dag, og fortsatt god jul!!
      Juleklem fra nord.

      1. Jeg har hatt en kjempekoselig julefeiring, ringte mine sønner i går å så kom det en overraskende telefon fra ei i familien.

        Jeg har hatt kjempegod tid var jo ingenting som haster, i alle fall ikke i mitt liv tar tingene som de kommer så jeg har ikke hatt dårlig tid med noen verdensting. Jeg skal nå bare ta det som det kommer skal ha torsk til middag i dag fra fjordland så det er jo bare å koke opp vann og putte maten nedi det varme vannet.

        Ønsker deg å dine en kjempefin dag , fortsatt en god jul.

        Kjempe juleklem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg