Fredag og snart helg, ingen planer for helgen.

 

 

 

 

Så er det helg igjen snart har ikke så mange planer for helgen, noe skal jeg men det er det jeg pleier hver dag som å gå turer og se på tv. Er jo ikke så mye annet å gjøre nå for tiden, skal jo ha minst mulig kontakt med andre mennesker. Men det er jo noe jeg er vant til ellers i livet også, har bare ei jeg prater med daglig sånn nesten. Jeg føler at jeg ikke er verd å ha ett rikt liv med noen som vil se meg og prate med meg, men det er jeg blitt vant til har jo hatt det slik i snart tre år ja etter at min mor døde så datt mitt nettverk sammen. Hun var den eneste som holdt familien og resten av de jeg hadde som gadd å være i min nærhet, så nå er det bare meg og ingen andre å det er døds kjedelig i lengden å bare ha seg selv å diskutere ting med. Jeg er jo stort sett enig med meg selv ellers hadde det blitt kjedelig i lengden, men er det slik livet skal være så får det bare være slik da eller hva.

 

 

Ser ikke ut til å bli sol så da er det ikke noe godt å sitte på verandaen heller, så da blir det bare å gå tur og ellers sitte inne for seg selv å se hva dagen bringer men sånn er det for mange. Men hva pokker hjelper det meg, kan jo ikke gå i butikken bare for å se folk for jeg skal ikke handle noe ting for det har jeg ikke muligheten til det så det er bare for å se folk at jeg  går på kiwi ingen annen grunn.

 

I kveld skal jeg se på at damene i håndball skal prøve å kvalifisere seg til OL, kampen starter på tv N klokken 19.00 jeg regner med at våre jenter klarer den biffen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det skal bli veldig godt å slappe av i solveggen på verandaen, ble sol til slutt så jeg skal ut dit nå.

        Ønsker deg en riktig god fredag og helg.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Lag deg en så god dag du kan. Ikke alltid lett, men det er fullt forståelig. Var i byen i dag, snartur. Fikk unna det meste, men glemte det viktigste. God helg, og ps finale søndag. Heia Victor. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg laget meg en hvile dag, med litt aktivitet er ikke så veldig enkelt å lage en bedre dag enn det jeg gjorde i dag.

        Her er det veldig folketomt her i byen det meste er jo helt stengt, bare de som har falt utenfor i samfunnet som var ute i gatene.

        Ja heier også på Viktor på søndag.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg